Цікаве, а ще й досить прибуткове хоббі, чи не так?
Ми вже звикли до того, що майже кожна друга зірка відкриває власний бізнес. Хтось запускає косметичний бренд, як Ріанна, інший – бренд одягу чи взуття, як Каньє Вест і Сара Джесіка Паркер, а дехто – заклад, як колишній Дженніфер Еністон – Джастін Теру. Артисти називають це своєю «віддушиною». Тою справою, куди можна поринути з головою і відволіктися від щільних графіків і постійних переслідувань ЗМІ. Та чи можна їхні проекти назвати справді корисними для оточення?
Читайте також: ОТ ВЯЗАНИЯ ДО ДРЕССИРОВКИ ГОЛУБЕЙ: 7 НЕОБЫЧНЫХ И СТРАННЫХ ХОББИ ЗНАМЕНИТОСТЕЙ
Зараз, в епоху інтернету, ми цінимо швидкість, доступність й актуальність. Вибираючи похід до ресторану чи замовлення їжі «доставкою» на дім, обираємо останнє. Чи не так? І така тенденція надихнула багатьох знаменитостей на створення власних сайтів. Кожен із них керується прагненням виокремитися серед колег, чимось здивувати своїх фанів. Це раніше прихильники створювали онлайн-майданчики про кумирів, тепер же все навпаки.
Зазвичай селебріті запускають lifestyle-проекти. Платформи, де можна почерпнути порцію мотивації, натхнення, краси; дізнатися про здорове харчування; бути в курсі всіх новинок зі світу моди, б’юті-індустрії, життя селебріті. Також тут можуть бути розділи SHOP, де можна придбати улюблену продукцію зірок.
Чиї ж сайти варті вашої уваги?
Сайт: marthastewart.com
78-річна Марта створила дійсно гігантський онлайн-проект під скромною назвою Martha Stewart. На сайті можна знайти купу цінних порад з дизайну інтер’єру, догляду за собою, смачні рецепти і чимало майстер-класів. Згодом Стюарт запустила ще одну платформу marthastewartweddings.com із порадами для наречених. І кому, як не бізнесвумен, яка зробила кар’єру на порадах з ведення домашнього господарства, потрібно довіряти в подібних питаннях?
Сайт: goop.com
У 2008 році голлівудська красуня запустила проект під назвою GOOP. За майже 12 років сайт перетворився в справжню «махіну». Тут можна знайти не просто рецепти страв чи матеріали, що надихають, а й прочитати про улюблені речі/книги/одяг/б’юті-продукти Гвінет і навіть придбати їх.
Читайте також: 8 ЗНАМЕНИТОСТЕЙ, КОТОРЫЕ ВЕДУТ УСПЕШНЫЙ БИЗНЕС
Сайт: oprah.com
Хто-хто, а легенда журналістики точно знає, як зацікавити читача. Саме тому сайт oprah.com називають візитною карткою американського способу життя. На платформі можна відстежити останні новини, переглянути архів інтерв’ю Опри, дізнатися цінні поради стосовно здоров’я, їжі й моди, а також прочитати про останні книжкові новинки, які зацікавили саму Вінфрі.
Сайт: poosh.com
Свій лайфстайл-проект нещодавно запустила й старша представниця клану Кардаш’ян. За задумом Кортні, її платформа Poosh (зірка назвала проект на честь доньки Пенелопи, яку вдома кличуть Poosh) присвячена здоровим звичкам сучасної жінки. Вона має бути доступним і поміркованим майданчиком, де кожна знайде корисну інформацію про здоров’я, красу, фітнес, материнство. До речі, тут є й онлайн-магазини, Poosh Picks і Poosh Products, де продаються одяг, косметика, товари для дітей і дому й продукція однойменної лінійки. Крім того, Кардаш’ян планує, аби на сайті регулярно виходили цікаві інтерв’ю з інфлюенсерами. А першою героїнею, до слова, стала її мама – Кріс Дженнер.
Сайт: thetig.com
Звісно, ми не могли оминути герцогиню Сассекську. Хоча її проект закрився два роки тому, все ж таки він вартий уваги. У 2014 році Меган Маркл запустила свій сайт The Tig. Тут колишня зірка ділилася з фанатами улюбленими кулінарними рецептами, розповідала про свої уподобання. За рік до весілля, в 2017 році, монарша особа заявила про закриття блогу.
Він починався з мого захоплення і перетворився в спільноту для натхнення, підтримки і веселощів,
– прокоментувала тоді герцогиня Сассекська.
Автор: Лєна Худенко