
Як пройшов прес-коктейль Marie Claire у рамках UFW
Вчора у рамках Ukrainian Fashion Week відбувся прес-коктейль з нагоди старту роботи над глобальним проєктом Marie Claire та UFW “Альманах української моди у цифрах та обличчях”, що присвячений становленню та розвитку української індустрії.

Ми вражені сміливістю та амбіційністю даного проєкту. Індустріям, медіа та брендам так важливо підтримувати одне одного, особливо зараз. Так важливо реалізувати цей проєкт, поки ще доступні архівні фотографії та відеозаписи. Ми із задоволенням відкриємо команді Marie Claire свої архівні фонди,
– заявила голова оргкомітету UFW Ірина Данилевська.
За словами генерального директора “Бурда Медіа Україна” А.М. Вдовиченко, історія бренду Marie Claire дуже давня та щира. І цей проєкт може задати новий темп розвитку не тільки професійних відносин, але й рівню колаборацій у цілому.

Проєкт буде поділений на три основних частини – це підготовка друкованного видання, яке буде дистрибутуватися разом з новим номером Marie Claire, діджитальний проєкт з відеоінтерв’ю з дизайнерами та мініфільмом, як гартувався Альманах, та івен-презентація з усіма героями проєкту.
Сьогодні так важливо працювати у колаборації та масштабно розказувати про наші національні здобутки,
– каже Катерина Лагутіна, керівник бренду Marie Claire.
Алкогольний партнер Latinium
Більше від
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK