Gunia Project – бренд виняткових речей, вироблених на основі традиційних етнічних культур.
Проект покликаний розвивати та презентувати локальне українське майстерство західному світу.
Існує теорія, що до нашого часу дійшло так мало старовиних ужиткових речей, рушників та сорочок виконаних в синьому кольорі, тому що здобували його виключно завдяки барвнику індіго, який постачали з краін Азіі та Близького сходу. Та під час Турецькоі війни на територіі України виник дефіцит цього барвника. Тож давні взірці таких виробів є цінними одиничними екземплzрами.
Читай также: Один в поле воин: 10 вдохновляющих примеров, как носить моносерьгу осенью 2020
Синя колекція Gunia project – це міркування на тему космополітизму та відсутності кордонів, доступності матеріалів та ресурсів. Взявши за основу колір індіго та традиційні орнаменти українських килимів, дизайнерки бренду проексперементувли над формами, надавши ім азійських мотивів.
Капсула включає в себе керамичні вироби та шовкові хустки. В підримку колекції gunia project запустив новий аромат знакової для бренду свічки-птаха, виконаний в синьому кольорі.
Традиційно для бренда усі вироби виконані і росписані вручну.
Презентація колекції відбудеться у ЖЗЛ 17 жовтня о 19:00 у форматі POP UP комоду: українські бренди та митці мають змогу познайомити гостей ресторану із сучасними українськими ідеями, колекціями та витворами мистецтва.