
Ramketing: Антикризова онлайн-конференція, яка підкаже, як організовувати ефективні події у 2020-2021 роках
20.10, з 11:00 до 21:00, нон-стоп контент від підприємців та практиків зі сфери маркетингу та івентів.

– нейромаркетинг, маркетинг-тренди та прогнози на 2020-2021
– карантинні кейси від організаторів та підприємців
– онлайн-івенти, як спосіб залучення клієнтів: платформи, кейси, поради
– офлайн-івенти: кейси та карантинні обмеження
– як просувати івенти онлайн та як безболісно взаємодіяти зі ЗМІ
Ключові спікери:
– Андрій Длігач: футуролог, СЕО AdvanterGroup, co-founder Board
– Катерина Смотрич: організаторка конференцій Superwoman та The MarketingJazzz Fest
– Ольга Гуцал: керуючий власник LIQUI MOLY Україна та Польща, BIZOL international, autobooking.com

Читай также: «Out of Scope»: В Києві покажуть міжнародний проект, присвячений правам жінок
Деякі з кейсів, про які ви почуєте:
– скандальний івент Queen на Баржі та Київський Річковий рейв
– концерт на 2000 учасників в умовах жорстких карантинних обмежень
– онлайн конференція на 4200 учасників, організована за 10 днів
Організатори: івент-агенція Rockets та Академія Івент Менеджменту.
Місце проведення: онлайн-платформа PINE
Знижка 10% на будь-який із квитків за промокодом BURDA.
Квитки та детальна программа:
https://ramketing.rocketsevent.com/
Підвищення цін з 17.10!
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай