На правах реклами.
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину.
Тютюновмісні вироби для нагрівання не є цілком безпечними і викликають звикання.
26 листопада в модернізованому онлайн-режимі відбувся яскравий захід від бренду glo™.
Онлайн-вечірка Музичний HYPER Set об’єднала чотири вибухові смаки стіків neo™, чотири запальні музичні стилі та чотирьох неймовірно талановитих виконавців, які своїми унікальними треками увімкнули шалений HYPER mood для тисяч глядачів зі всієї України.
По обидва боки екранів гості вечірки поринули у атмосферу, насичену яскравими смаками стіків neo™ для glo™ HYPER, адже саме на цьому заході хедлайнери проєкту MamaRika, Katro Zauber, Artem Pivovarov і Sonya Kay вперше зіграли наживо нові треки з Музичного HYPER Set’y. Redberry Pastel, Brilliant Berry, Magnetic Pineapple та Pina Coolada, перетворені на музичні треки у різних стилях і доповнені вражаючим фруктово-ягідним віджеїнгом, подарували гостям заходу дійсно вибухові враження і незабутнє шоу. Музику, як і смак, можна змінювати за бажанням та під настрій, а тому із glo™ немає жодних обмежень для різноманіття!
Читай также: Мужчина говорит: Владимир Дантес, музыкант и телеведущий
Ця ідея надихнула бренд і артистів на створення своєї WOW-колаборації, а її яскрава реалізація захопила усіх гостей івенту. Трансляцію дивилися тисячі шанувальників вибухових емоцій, шалених вечірок і гарної музики, а безпосередньо на локацію вечірки завітали відомі блогери та лідери думок: Олімпія Вайтмусташ, Іван Кришталь, Ярослав Князев, Таня Пренткович і Андрій Гонковський. Разом із ведучим Володимиром Остапчуком вони не лише розважалися у бренд-зоні, а й брали участь в різноманітних веселощах.
Наприклад, у всіх гостей вечірки була можливість розфарбувати своє життя яскравими фарбами із присмаком вишуканого різноманіття. Оригінальні коктейлі були подібні до треків HYPER Set’у, які дозволили відчути яскраві смаки у новому вимірі.
Черговою особливістю онлайн-вечірки Музичний HYPER Set став сам музичний мікс від популярних виконавців та ді-джеїв, який було створено за допомогою унікального пристрою – mash machine. А за інтелектуальну частину заходу відповідали спеціальні Secret Boxes. Гостям довелося трішки замислитися та відповідати на питання про колаборацію та смаки neo™. Ті, хто проявили себе як справжніх знавців міксів, мали змогу дійти до “перлини”, захованої в останній коробці.
Щасливчики, які потрапили на Музичний HYPER Set, на власні очі переконалися, що префікс HYPER в жодному разі не є перебільшенням. На вечірці абсолютно всі розваги та активності були ідеально зміксовані у крутий сет веселощів.
На жаль, в умовах сьогоденної реальності складно знаходити приводи для щирих відчуттів та непідробного щастя. Проте, завдяки новому формату онлайн-вечірки, можна хоча б на декілька годин поринути у той світ, за яким ми вже так сильно скучили. Для того, аби перехопити почуття гостей Музичного HYPER Set’y, пропонуємо подивитися ефір онлайн-вечірки у записі на Youtube-каналі glo Ukraine і поринути у HYPER атмосферу яскравої різноманітності від glo™. Ну а за новинами щодо майбутніх WOW-івентів слідкуй на сторінках бренду у соціальних мережах.
*Тільки для повнолітніх
Інформаційна підтримка проєкту — Jetsetter.ua