Український бренд FORMA продовжує розвивати ідею створення комфортного, але при цьому ефектною одягу. Якщо в минулому сезоні вони “приправили” м’які форми і стриману кольорову гамму естетикою ранніх робіт Тома Форда, то цього літа команда марки захопилася вивченням інтер’єрного декору.
“За минулий рік ми нарешті зрозуміли, що наш будинок – це не тільки місце для сну. Ми почали проводити в його межах як ніколи багато часу і перейнялися його оформленням, – розповідають в FORMA. – Передати цей взаємозв’язок ми вирішили в новій весняно-літній колекції, надихнувшись абстрактними скульптурами з кераміки, бетону і глини, які легко вписуються в інтер’єр “.
Дизайнерській команді FORMA вдалося продемонструвати всю красу цих скульптур як за допомогою крою – лаконічного, акуратного, але при цьому м’якого, так і завдяки кольоровій гамі – колекція побудована на поєднанні білого, чорного і кольору слонової кістки. Ніяких яскравих спалахів або принтів – тільки чистота і природність. Нагадують про різноманітність обраних природних матеріалів і фактури – гладкий шовк, шорсткий льон, бавовна і велике плетіння. До речі, останнє – ще один натяк на зв’язок з будинком, як місцем сили, де все має бути зроблено з любов’ю. В’язка в колекції присутня і в одязі – спідниці і топи, і в аксесуарах. Наприклад, сумка-мішок сплетена з переробленої пряжі.
Не забувають в FORMA і про важливість функціональності в сучасному гардеробі. Бренд продовжує розробляти речі-трансформери. У цьому сезоні особливе місце в колекції займає плаття з змімним кільцем, яке можна зняти і посадити спідницю на резинку.
Поєднання делікатній класики і чистих ліній, елегантності без надмірностей і при цьому оригінальних дизайнерських рішень -це прийоми, які вже стали частиною ДНК бренду FORMA і які команда продовжує успішно розвивати далі.