
Ера апсайклінгу: non.Lbs представляє колекцію, виготовлену із мішків 50-х років
Бренд non.Lbs презентує першу колекцію основним матеріалом котрої стали американські мішки 50-тих років.
non.Lbs – український апсайкл бренд, який створює одяг із вінтажних тканин та одягу вторинного використання. Основою першої колекції стали американські мішки 1950-60 років.
Бренд базується на ідеї екологічності та любові до речей з історією. Одна тканина в минулому сторіччі подорожувала від холодної Дакоти до спекотної Арізони, інша подолала шлях від Малайзії та Індійського океану.
Місія бренду – показати, що можна створювати одяг і при цьому не перевантажувати планету відходами, чому і присвячена перша колекція «Less bad sh!t».



Читай также: “Огляд вінілової колекції ДАР’Ї КОЛОМІЄЦЬ”, — Влад Фісун, діджей та музичний експерт
При створенні колекції команда надихнулася реальними історіями людей, які у 30-ті роки у США під час великої депресії не маючи коштів купити собі одяг, шити його із фермерських мішків. Коли виробники мішків дізналися про це, вони вирішили підтримати своїх покупців і почали друкувати різні патерни та візерунки на тканині.



До колекції увійшли унісекс сорочки, топи, декілька варіацій шорт. Кожна річ пошита вручну та існує в одному екземплярі.
Оскільки в основі колекції вінтажні мішки, то переважає пісочний колір. До поєднання з яскравими принтами використовуються голубий, рожевий, білий та чорний кольори.


Ціна: 150-200$
Де шукати: instagramm non.Lbs
Презентація колекції відбудеться 12 червня о 18:00 в WT Foundation ( Стрілецька 4-6).
Більше від
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype