Через 7 років розвитку команда зробила ребрендинг, змінила філософію бренду та запустила дроп, з яким вже можна ознайомитися на сайті.
Раніше бренд створював моделі для юної дівчини, яка шукає себе у житті. Наразі NOMA studio — про зрілість. Зрілість як самодостатню сексуальність, як відсутність потреби у зовнішньому схваленні та впевненість, що притягує погляди.
Команда бренду змінила все: назву, візуальну айдентику, кольорову палітру виробів та власне, підхід до створення моделей.
«Ми ростемо та розвиваємося. Виросли ми, зросла й наша аудиторія. У 20 років сексуальність транслюється в одязі через довжину сукні або підкреслення ліній тіла. Культурна сексуальність від NOMA studio показує, що замість бажання прикрашати і акцентувати — достатньо не зраджувати собі. У нашої клієнтки вже є, що сказати світові, собі, чоловікам. І одяг повинен залишити місце для цього наповнення. Це і є для нас культурна сексуальність “, прокоментувала команда NOMA studio.
У новій концепції бренд відмовився від масовості. NOMA studio випускає моделі, які живуть поза тенденціями. Їх носіям не потрібно підлаштовуватися під зовнішній потік трендів, у них є свої цінності.
Читай также: Cartier и Kering подписали пакт об экологичных ювелирных изделиях
«Ми досі любимо сукні, костюми і пальто, але наш погляд на ці речі змінився. Нові позиції — це про прості силуети з цікавими деталями і тактильним оргазмом. Нескінченний біг за надмірно швидкою модою стомлює і не дає бути собою, говорити одягом про себе», додають засновниці бренду.
У першому дропі NOMA studio представляє сірі чоловічі піджаки з костюмної вовни, облягаючі сукні-футляри, подовжені пальто і яскраві блузи.
Рішення бренду випускати дропи вирішує проблему занадто великого вибору. «Кожна нова модель буде легко поєднується з попередніми, будь-який образ можна трансформувати як в повсякденний, так і у вечірній. Ми пропонуємо готові рішення для конкретних ситуацій” — пояснює команда бренду.
“Тобі не потрібно бути в тренді, щоб бути сексі!” – головний меседж NOMA studio.