Sheezen – український sustainable бренд, заснований у 2020 році, який створює одяг, безпечний для здоров’я людини й навколишнього середовища.
Назву «Sheezen» утворено від японського «shizen», що означає природність і відсутність облуди. Місія бренду – формувати культуру етичного й екологічного виробництва в Україні.
Дизайнер Sheezen Олександра Піскун досліджує тему human impact. Так, колекція Spring / Summer 2022 – це творчий маніфест, що закликає аудиторію розширити фокус своєї уваги й усвідомити масштаби впливу людства на планету.
Джерелом натхнення послужив Daily Overview – проєкт, одночасно художній, освітній та екологічний, в якому через об’єктиви супутників Digital Globe можна бачити, як людська діяльність змінює ландшафт планети. Зокрема, фото уранового рудника в Арліті, республіка Нігер, де щорічно добувають понад 3400 тонн уранової руди, що використовується в ядерній енергетиці та військової промисловості.
Асиметричні силуети колекції уособлюють ідею вічного змагання людини з природою. Природні ландшафти, зафіксовані супутником, лягли в основу принтів, що покривають речі. До колекції увійшли сукні з драпіруванням, кроп-топи й штани, доповнені топографічними візерунками. Кольорова гамма сезону – натуральні відтінки: пісочний, зелений, гірчичний і синій.
Всі вироби пошиті з тенселю – інноваційного матеріалу з евкаліптових волокон, і 100% органічної бавовни, сертифікованої за міжнародним стандартом GOTS. Для обробки виробів використовуються залишки матеріалів минулих колекцій.
Читайте також: Louis Vuitton поделился своим прогрессом в устойчивом производстве
Колекція Spring / Summer 2022 була представлена в рамках платформи New Names від Ukrainian Fashion Week.
Фотографії проєкту публікувалися в The New York Times, The Guardian і WIRED, експонувалися на виставках в Нью-Йорку, Лос-Анджелесі, Сан-Франциско, Мюнхені та Парижі. У 2016 році у видавництві Penguin Random House вийшла книга Overview: A New Perspective of Earth з колекцією найбільш вражаючих зображень проєкту.