Альона Айгенманн, фаундерка Kyivness розповідає, у чому особливість маркету KYIVNESS та своє захоплення вінтажними речами.
Як виникла ідея створення заходу?
Олена — засновниця, багато років подорожувала світом та відвідала велику кількість маркетів в усьому світі. Цей досвід вона використала для створення KYIVNESS — як маніфест естетиці, світовій та українській.
До Різдва та Нового року готується багато заходів, чим серед відрізняється Kyivness вікенд?
Все, що презентовано на маркеті серед вінтажного сегменту — ексклюзивно. У симбіозі з музейною локацією — це унікальний досвід, який дозволить поринути в атмосферу київського шику та фірмового вайбу KYIVNESS.
Як було обрано учасників заходу?
У кожній категорії ми обираємо цікаві та автентичні проєкти: наприклад, косівська кераміка. Або відомі українські проєкти Gunia, Bevza. Головний критерій відбору — це якість, timeless речі та унікальність.
У KYIVNESS є історія, розкажіть вашу улюблену історію, пов’язану з ним.
KYIVNESS відбувався у маєтку Уварової, Українському домі, маєтку Лібермана, Малому Маріїнському палаці, в Одесі, в історичному готелі “Лондонська”. Улюблена історія — кожного разу це щось нове. Зазвичай, це пов’язано з локаціями, адже вони історичні, знаходяться в урядовому кварталі. Мабуть, улюблена — це бачити, як люди похилого віку приходять на маркет і їм це подобається. Особливий кайф бачити мікс модної молоді та стильних бабусь.
Як ви ставитеся до вінтажних речей, та що є окрасою вашої власної вінтажної колекції?
Мені подобаються вінтажні речі, особливо декор. У мене велика колекція вінтажних горщиків, скла, картин та книжок. Люблю вінтажну кераміку. Окраса — вінтажні японські сумки та віяла (знайшла в Токіо), декілька американських табличок з назвою вулиць з Лос-Анджелесу та невелика добірка Chanel.
Фото надала пресслужба
Читайте також: Артпроєкт «Діабет не вирок»