Закрити
UA
Мода

H&M перетворив пластикові пляшки в яскраву дитячу колекцію

Поділись:

H&M об’єднався з Danone AQUA в рамках проекту Bottle2Fashion, який перетворює відходи пластикових пляшок з островів Індонезії на перероблений поліестер. Результатом співпраці стала колекція дитячого одягу H&M, з різноманітними принтами та яскравими кольорами. Цього разу за ініціативою  Bottle2Fashion було зібрано та перероблено понад 7,5 мільйона ПЕТ-пляшок, а колекція дитячого одягу виготовлена з 663 869 ПЕТ-пляшок. Колекція доступна в усіх магазинах H&M в Україні із січня 2022 року.

Весь поліестер, використаний в цій колекції, є переробленим і надходить із проекту Bottle2Fashion, який також підтримує ініціативу уряду Індонезії щодо боротьби із забрудненням морського середовища та робить свій внесок у досягнення Цілей сталого розвитку. ПЕТ-пляшки збираються з усіх островів Індонезії, далі сортуються та очищуються, а потім подрібнюються на пластівці для виробництва перероблених поліефірних волокон.

Ми маємо намір очолити рух у напрямі сталого майбутнього моди. Ми можемо і повинні впроваджувати такі співпраці, щоб прискорити трансформацію, яка має вирішальне значення для нашої галузі, — разом із іншими брендами, нашими постачальниками та нашими клієнтами. Це так надихає, що теми сталого розвитку можуть відчиняти двері та мотивувати людей об’єднуватися та виявляти креативний підхід,

— каже Карін Брінк, Менеджер зі сталого розвитку H&M Kids.

«Danone AQUA прагне стати частиною вирішення проблеми пластикових відходів. Проте, щоб допомогти уряду Індонезії скоротити до 2025 року 70% відходів, що потрапляють в океан, потрібні зусилля та співпраця багатьох зацікавлених сторін. H&M поділяє те саме бачення: бути лідером у створенні більш замкнутої та відновлюваної економіки і водночас робити реальні дії, щоб не допустити потрапляння пластикових відходів в океан», — каже Джеффрі Рікардо, Старший менеджер з циркулярної упаковки в Danone AQUA.

Сучасні, затишні та об’ємні худі, штани, джоггери, футболки, топи з довгими рукавами та шкарпетки складають колекцію дитячого одягу для дітей від 9 до 14 років і включають деталі в спортивному стилі, принти tie-dye, колор-блок. Лейтмотивом колекції стали зображення героїв із легендарної саги Star Wars. Завдяки колірній палітрі лавандового, блідо-жовтого, чорного, сірого та лаймово-зеленого колекція виглядає енергійно та свіжо.

Читайте також: Ко Дню влюбленных: Mamour Paris представил коллекцию экологически чистых украшений

Ця колекція відповідає цілі H&M до 2030 року повністю перейти на матеріали, які є переробленими або постачаються зі сталих джерел. Для досягнення цієї цілі бренд докладає всіх зусиль, інвестуючи в інновації та технології. Важливо відзначити, що вже сьогодні 100% бавовни, яка використовується для створення дитячого одягу, є переробленою, органічною або отриманою зі сталих джерел.

Загальна мета бренду H&M полягає в тому, щоб до 2040 стати повністю циркулярними.