Нова рекламна кампанія розповідає про сімейні цінності та теплі стосунки.
Донателла Версаче вирішила, що краще, ніж вона та сестри Хадід, ніхто не зможе транслювати головний меседж нової весняної колекції. Дизайнерка взяла участь у власному кампейні, який розповідає про сімейні історії, цінності та теплі стосунки між членами родини.
Тому не дивно, що для презентації нової жіночої колекції Versace Донаттела Версаче запросила Беллу та Джіджі, котрі постійно беруть участь в житті Модного будинку. Сімейні стосунки між сестрами та відносини з дизайнеркою стали головною концепцією рекламної кампанії, яка стартувала в цей четвер, 27 січня.
Сім’я завжди знаходилася в центрі всього того, що я роблю, тому я відчуваю таку сильну прихильність до Белли та Джіджі. Вони прекрасно ілюструють силу між сестрами та передають це послання нашому сестринському союзу Versace та цілому світі,
– сказала Донателла.
Також креативний директор Versace додала, що кампанія стала, неначе “теплі обійми для глобальної сім’ї Versace на початку 2022 гоку”.
Читайте також: Эпоха романтизма: Коллекция Giambattista Valli Haute Couture весна-лето 2022
Посмотреть эту публикацию в Instagram
У нових знімках Донателла Версаче схожа на матір серед сестер-моделей, якім стилісти та візажисти створили однакові образи. Джіджі, Белла та Донателла позували перед камерами фотографів Мерта Аласа та Маркуса Пігготта, котрі надихалися історичними образами Модного будинку, а саме роботами Річарда Аведона.