Бренд часто видаляє свої публікації із соціальних мереж, але, наразі, у нього дуже вагома причина це зробити.
Balenciaga – бренд, за котрим слідкує майже 13 мільйонів користувачів, якого поважають і до якого прислуховуються у багатьох країнах світу. Тому Демна, креатор лейблу, вирішив скористатися цим та видалив всі попередні публікації з офіційної сторінки в Інстаграм, залишивши одну – з українським прапором.
Окрім, цього Демна закріпив у шапці профілю посилання, по якому можна зробити благодійний внесок. В публікації він зауважив, що буде також робити пожертву з кожної покупки.
Ми виступаємо за мир і жертвуємо ВПП на підтримку першої гуманітарної допомоги українським біженцям. У найближчі дні ми відкриваємо наші платформи, щоб повідомляти та передавати інформацію про ситуацію в Україні. Перейдіть за посиланням у BIO, щоб зробити пожертвування зараз,
– говориться в публцікації.
Також сам креатор бренду змінив світлину профілю на власній сторінці в Інстаграм, помістивши на неї прапор України.