
Даша Астаф’єва стала обличчям спортивного бренду
Бренд одягу Rikky Hype випустив кампейн, обличчям якого стала Даша Астаф’єва. Зйомка з українською моделлю, акторкою, співачкою та волонтеркою Дашею Астаф’євою присвячена жіночності українок, а на кадрах представлені речі з осінньої колекції бренду.

Нова колекція бренду спортивного одягу та білизни Rikky Hype адресована українкам, їх боротьбі та силі, що надихають. А вибір героїні кампейну уособлює собою образ незалежної та незламної жінки, яка так багато робить для своєї країни.
“Даша – приклад жіночності та краси, жінка, яка не може не надихати своєю впевненістю та незалежністю”, – вважають засновники бренду.
Виходом нової колекції Rikky Hype та Даша Астаф’єва хотіли б віддати шану жінкам, котрі кожного дня докладають великих зусиль в боротьбі за свою незалежність та незалежність нашої країни.


До осінньої колекції увійшли спортивні костюми з худі та світшотами у світлих відтінках, бавовняна білизна, вкорочені лонгсліви та брюки у спортивному стилі. Основними кольорами лінійки стали молочний, бежевий та кавовий.
Бренд з перших днів війни займається волонтерською діяльністю, і на початку вторгнення навіть призупиняв роботу для повноцінної допомоги армії.
“Наша підтримка є цілеспрямованою для певних бригад, що є перевіреними, і де є контакти з офіцерами керівного складу, тому що ми отримуємо запити виключно на те, що дійсно потрібно”, — говорять засновники.


Читайте також: “ЕТНО” — НОВИЙ ДРОП РЕДИЗАЙН-СОРОЧОК OMELIA
Більше від
- Легендарна Ізабель Юппер у стрічці «Найбагатша жінка світу»
- Багато кохання, Рим та кепі Ruslan Baginskiy: новий трейлер «Емілі в Парижі — 5»
- Виставка Ukraine WOW оновила експозицію: що подивитися до 11 січня
- «Прем’єра, яка не відбудеться» — виставка про пам’ять, біль і спадковість української культури
- «Лісова пісня»: у новорічній постановці легендарного балету вперше пролунає «Щедрик»