У Відні в MUKHA concept store відбувся [S’AIVO] Charity Market, Ukrainian Designers’ Pop-Up та благодійний аукціон за підтримки Ініціативи “Support Ukrainian Fashion” від Ukrainian Fashion Week.
“[S’AIVO] – унікальна подія. Проєкт об’єднав три різні формати, що дозволило сотням гостей долучитись до благодійної справи, підтримати дизайнерів, познайомитись з їхньою творчістю. [S’AIVO] – це проєкт про можливість через моду долучати людей до підтримки тих, хто цього потребує”, – Ірина Данилевська, співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week.
Перший [S’AIVO] Charity Market, Ukrainian Designers’ Pop-Up та благодійний аукціон, де були представлені знакові речі українських дизайнерів: NADYA DZYAK, BEVZA, FROLOV, the COAT, GASANOVA, SLEEPER, ETNODIM, помічені на світових знаменитостях та ексклюзивна NFT-робота GUDU з колекції 21 DAYS OF HOPE – сукупно зібрали понад 650 000 гривень. Увесь прибуток від аукціону, а також частина прибутку від charity pop-up українських дизайнерів перераховуються у благодійний фонд «КОЛО», який підтримує проєкт «Дитинство без війни», спрямований на допомогу евакуйованим сиротам із гарячих точок України. Кошти від charity market організатори перерахують у HELP UKRAINE CENTER на закупівлю дефіцитних ліків та медобладнання для лікарень і клінік для дітей і дорослих.
Протягом двох днів [S’AIVO] стало українським простором у самому серці австрійської столиці. Черга на Charity Market з вінтажними речима та Charity Pop-Up Store, де були представлені речі українських дизайнерів ARUTIUNOVA, SIDLETSKIY, VIKA ADAMSKAYA, OLIZ та NEARON, закінчувалась наприкінці кварталу. Спеціальними гостями заходу стали дизайнерки Надя Дзяк, Анна Арутюнова та Віка Адамська. Також на [S’AIVO] завітали відомі українки: зіркова хореограф Олена Шоптенко, бізнес-леді Катя Любчик та Анна Тільняк. Крім того, серед гостей події були помічені впливові австрійські інфлюенсери Діана Штайнер та Аніта Штольц.
Читайте також: МІНІМАЛІЗМ МАКСИМАЛІЗМУ В НОВІЙ КОЛЕКЦІЇ 91LAB