Закрити
UA
Мода

PEOPLE FOR PEACE: нова колекція AISENBERG

Поділись:

Денім, що може говорити – фраза, яка яскраво описує бренд AISENBERG. Одеський лейбл якісного джинсового та базового одягу вирішив новою колекцією нагадати усьому світу, що 24.02 ніколи більше не буде простою датою для українського народу, та створив одяг, що промовляє сам за себе.

Після початку російського вторгнення, засновниця бренду Тетяна Федосеєва вирушила в Берлін і готова штурмом брати місто драйву, моди та стилю. Саме через це новий кампейн був відзнятий на вулицях міста, виконаний в дусі стріт-стайлу, він затягує кожного, хто погляне на фотознімки, на вулиці динамічного Берліну. Зіркою кампейну став інфлюенсер, який не просто підтримує Україну, а є модним амбасадором країни, публікуючи в Інстаграмі фотокартки, що пронизані вайбом нашої сміливої країни – Франк Пітер. Для Франка це перший кампейн, а для бренду AISENBERG – маленька перемога на шляху до підкорення Берліна. Головна ідея кампейну BERLIN завдяки зйомці серед живого міста продемонструвати буденні речі, які забрала війна у багатьох, донести, що деякі міста країни не можуть відчути тієї позитивної вібрації, що існувала на їх вулицях ще півроку тому.

Як і притаманно бренду, основу лінійки складають речі з деніму. На цей раз кольори доволі стримані і навіть асоціюються зі стилем мілітарі: хакі, темно-сірий, глибокий синій та чорний. Але моделі не виглядають нудно чи буденно, бо кожна річ має свою родзинку та деталь, що чіпляє. Такими особливими «мітками» на одязі стали надпис «PEOPLE FOR PEACE», червоне сердечко, масивні кармани на об’ємних куртках та штанях карго, а також вишита на рукаві дата 24.02.2022, яка стала для усіх українців датою, що буде навічно викарбована в пам’яті.

Кожен має боротися на своєму фронті, але мета у всіх однакова – доносити світу і далі, що Україна сильна та незламна, війна не ладна знищити дух, що живе всередині кожного з нас. І нехай 24.02 – дата, яку б радше кожен з нас забув, але сумісними зусиллями, нашими діями, ми зовсім скоро будемо згадувати нову дату – дату нашої перемоги, яка неодмінно стане вишивкою на джинсовій куртці наступної колекції AISENBERG.

*Частка коштів, зібраних з продажу колекції, буде направлена на допомогу ЗСУ

Читайте также: ПРИСВЯТА АТРИБУТУ «РЕВОЛЮЦІЇ НА ГРАНІТІ» ВІД ETNODIM