
Відчуття комфорту, затишку й тепла в новій колекції the COAT

Найприємніші італійські тканини та кропітка робота з лекалами, втілюють відчуття комфортну, затишку й тепла. Саме цю підтримку жінкам через палітру кольорів, текстур й форм в повсякденному хаосі втілив бренд the COAT.
Зараз світ настільки нестабільний, що хочеться просто сховатись в щось тепле і затишне. Адаптуватися до нової реальності складно, але ця колекція включає в себе максимум позачасових та стильних речей.



“Все, що я змогла зробити, як дизайнер – створити речі, взуття й білизну, які будуть обіймати і зігрівати наших жінок, як теплі обійми їх коханих”, – говорить креативний директор бренду Катя Сільченко.




Читайте також: АВТОРСЬКЕ ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ БАЗОВИХ РЕЧЕЙ З ЕЛЕМЕНТАМИ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИМВОЛІКИ: НОВА КАПСУЛЬНА КОЛЕКЦІЯ VIKTORANISIMOV
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин “Luminescence”, натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші