Натуральність попереду: Дженіфер Еністон показала, як виглядає зранку
Вакуленко Анна
08 Листопада, 2022
Поділись:
Головна/Краса/Натуральність попереду: Дженіфер Еністон показала, як виглядає зранку
Зразкова Рейчел Грін розповіла, як її власний косметичний бренд допоміг їй прийняти свою натуральну зовнішність.
Як і більшість голлівудських зірок акторка Дженіфер Еністон вирішила не чекати поки її дожене кінозабуття, а тому як завжди опинилася на крок попереду від решти. Прилаштовуватися до нових умов набагато зручніше, коли в тебе є власний бренд. Косметики, звичайно. Дженіфер Еністон не стала винятком, а тому вирішила наслідувати приклад своїх колег, які ще багато років тому зрозуміли, що вплив у світі краси коштовний. Але у випадку Джен він став ще й чудовим засобом навчитися приймати свою натуральну зовнішність без залишку.
53-річна зірка записала матеріал, та показала, як використовує засоби власного бренду LolaVie. Лук “одразу опісля душу” багатьом не до лиця, але не у випадку Дженіфер Еністон. Її природні кучерики завдяки спеціальній олійці для волосся засяяли силою та здоров’ям. Попозувати на камеру також виявилося не зайвим, адже втіха підписників – головний скарб селебрітіс. Колеги Еністон, серед яких Наомі Воттс, Мішель Пфайффер, Лорен Кеннеді та Ріта Уілсон, виявили неабияку підтримку новоспеченій бізнеследі.
Коли у вересні минулого року Дженіфер Еністон оголосила про відкриття власного бренду догляду за волоссям, мало хто з прихильників акторки був здивований. Ще з часів “Друзів” екранна Рейчел Грін та її реальна сестра-близнючка були справжніми іконами краси, які наслідували всі дівчата. Проте виявилося, що LolaVie допоміг й самій Еністон нарешті зрозуміти всю багатогранність своєї зовнішності.
“Мені ніколи не вдавалося приручити своє волосся, не використовуючи тонни різноманітних продуктів. Для мене було великим полегшенням, нарешті мати засоби, які я розробила власноруч, адже так я могла краще доглядати за своїм волоссям”.
LolaVie допоміг Дженіфер Еністон нарешті зрозуміти, як виглядають справжні “пляжні хвилі” у волоссі. Мірилом успіху акторка вважає перш за все той факт, що її власний бренд працює на користь її зовнішності, тож просто не має права бути посереднім для решти жінок.