Довгий час ми знали її виключно як дівчину Chanel, проте врешті-решт все колись закінчується. Так завершилася й ера Chanel для Марго Роббі. Тепер голлівудська зірка має нового фаворита.
У суботу акторка з’явилася на Governor’s Awards 2022 у розкішному образі від італійського будинку моди Bottega Veneta. Не помітити різницю між аутфітами минулих років та найновішим луком Марго Роббі було дуже складно. Замість твідових, скромних та навіть зарозумілих образів від Chanel, в яких від 2018 року акторка з’являлася на всіх червоних хідниках, Роббі віддала перевагу зеленій сукні із сексуальними вирізами, яка нагадала про літню безтурботність.
Образ “Bottega Green” не має ані перлів, ані тюлю, ані мережева, проте це саме той ковток свіжого повітря, який не завадить жодній голлівудській зірці. Доволі часто амбасадори відомих модних брендів стають заручниками одного образу, і не завжди того, що їм до лиця. Так, 32-річна зірка у більш виваженому та рафінованому Chanel завжди здавалася аж надто дорослою та розважливою жінкою, що аж ніяк не допомагало їй виглядати на свій вік.
Обравши ансамбль з останньої колекції Меттью Блейза, Марго Роббі підкреслила усі деталі, які нам так подобаються в італійському бренді: мінімалізм, невимушеність та елегантність.
Легкість та навіть певною мірою наївність ансамблю змушує нас замислитися над тим, а чи можливо Марго Роббі все ще знаходиться в образі своєї героїні з останнього фільму – Барбі з Малібу. Проте, як би ми не ставилися до акторки, визнаємо, що асиметричний крій та виважена сексуальність їй стовідсотково до лиця. В поєднанні із гігантськими аксесуарами ансамбль й справді переносить нас на казкові пляжі Каліфорнії.
Також складно було не помітити, що Марго Роббі буквально світилася в новому образі від Bottega Veneta. За часів Chanel помітити посмішку на обличчі білявки було справою нелегкою, проте у зеленому образі щасливий вираз обличчя Роббі був її найкращою прикрасою.
Справжня каліфорнійська красуня відтепер виглядає набагато органічніше. Аристократичний та стриманий стиль Chanel не пасує типовим американським “girls next door”. З огляду на те, що за останній тиждень Марго Роббі тричі з’явилася на публіці в образі від італійського хижака, можна сміливо припускати, що незабаром Дівчинка-Барбі стане амбасадором вже Bottega Veneta.