
J.Crew запускає рісейл-програму
J.Crew запускає програму перепродажу одягу. Бренд продаватиме вживані речі онлайн, а також відкриє відділи вінтажу у флагманських магазинах.

J.Crew запускає програму перепродажу одягу
Для цього J.Crew скооперувалися з компанією ThredUp, яка спеціалізується на перепродажі секонд-хенду. Ба більше, ThredUp є лідером цієї сфери. І все завдяки новій бізнес-моделі: на відміну від інших інтернет-магазинів, тут продавців одягу не просили сфотографувати, зняти мірки, оцінити та описати одяг. Замість цього їм пропонували купити спеціальну сумку, куди можна було покласти старий одяг і відправити його до ThredUp. Інщі клопоти компанія брала на себе. Якщо речі купляли, продавці отримували гроші.

У флагманських магазинах бренду відкриють відділи вінтажу
Нову рісейл-програму назвали J.Crew Always. В однойменному розділі на сайті марки вказано, як все працює. В магазинах J.Crew можна взяти цю спеціальну сумку для непотрібних речей, заповнити її вдома і переслати до ThredUp. Експерти оцінять стан і вартість одягу, а продавець отримає кредит від J.Crew на будь-які відповідні речі, що будуть продані протягом 30 днів. Речі, які не підійдуть, буде перероблено.
У флагманських магазинах бренду – на П’ятій авеню і на Бауері-стріт у Нью-Йорку – відкриють відділи вінтажу. Тут працюватиме команда дизайнерів. Для подальшого продажу вони обиратимуть знакові моделі J.Crew 1980-х і 90-х років.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Instagram / J.Crew
Читайте також: СВІДОМИЙ БРЕНД LAC.SANTE СТВОРИВ НАБІР ТУРБОТИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ЗАХИСНИЦЬ
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику