Десять українських брендів: AISENBERG, 91LAB, OVERALL, FINCH, CHERESHNIVSKA, SHEEZEN, PRZHONSKAYA, VOROZHBYT&ZEMSKOVA, CHUPRINA та GRIE представили минулого тижня колекції на PREMIUM Berlin fashion trade show.
“Простір, у якому були представлені українські бренди-учасники та їхні колекції, вигідно виділявся на фоні усіх брендів, які були присутні на виставці. Ми постійно чули позитивні відгуки щодо своєї локації від міжнародної публіки, для якої ми – new blood. Ми справді виділялися своїм підходом, адже представляли не лише колекції дизайнерів, але й українське мистецтво в цілому”, – Анастасія Браткова, засновниця та дизайнерка бренду OVERALL.
Нагадаємо, простір, у якому українські дизайнери представили свої колекції на PREMIUM у Берліні, оформив відомий український художник Роман Мінін. Його роботи були представлені на світових виставках у США, Бельгії, Швейцарії, Австрії, Польщі, Франції, Великобританії, Італії та Японії, а також на аукціоні Sotheby’s у Лондоні. В основі простору лежить серія робіт Романа “Optimism”.
Український бренд FINCH був єдиним дизайнерським брендом на виставці, що співпрацює з новітніми технологіями для створення та презентації колекції.
“Ми дуже пишаємось тим, що наша співпраця з FFFACE.ME та той факт, що команда FINCH продовжує працювати над традиційним та напів-digital одягом в Україні під час війни викликає щире здивування та повагу серед європейської аудиторії, навіть серед представників компаній, що самі пропонують оцифрування, моделювання та digital інтеграції у метавсесвіти в ЄС. Загалом простір з українськими брендами-резидентами Ukrainian Fashion Week був найяскравішим та найцікавішим у павільйоні, це бачили ми самі і про це зазначали гості виставки. Маємо надію, що запити від байєрів та стилістів, які ми отримали, принесуть нам та колегам плідну співпрацю”, – Катерина Бякова, засновниця та дизайнерка бренду FINCH.
Бренд AISENBERG разом із талановитою українською художницею Юлією Моховиковою представив колаборацію fashion і art світів. Художниця розмалювала речі бренду культурними символами. Особлива увага приділена кольорам: blau flava, azul amarillo, blue yellow – якою б мовою не звучали ці слова, вони завжди будуть викликати єдину асоціацію неба і жита, миру і тепла, жовто-блакитного тандему свободи.
Капсульна колекція 91LAB, представлена на PREMIUM Berlin, була натхненна творами Марії Примаченко та створена після руйнування російськими військами Іванківського історико-краєзнавчого музею, в якому зберігалися роботи видатної української художниці ХХ століття. Натхненням колекції стали не лише найвідоміші твори Марії як «Звір», «Опудало», а й роботи з родинної колекції, які раніше не експонувалися, аби показати різні грані творчості видатної української наївістки.
Натхненням бренду CHERESHNIVSKA стало місто Львів. В основі принтів колекції – роботи українських скульпторів, які можна знайти у Львові: емоційні та динамічні скульптури Йогана Пінзеля, виразні скульптури Петра Вуйтовича, які є головною прикрасою Львівського оперного театру, а також роботи митців Антона Попеля, Михайла Дзиндри та Теодозія Брижа. Образи колекції відображають комбінацію м’яких анатомічних ліній скульптури, бруківки та заплутаних ліній міста.
У новій капсульній колекції BLACKOUT бренд VOROZHBYT&ZEMSKOVA нагадав про важливість світла під час темряви. Для дизайнерок Олени Ворожбит і Тетяни Земськової яскравими моментами буденності є мистецтво, в якому вони вбачають майбутнє і розвиток країни, саме тому дует черпає натхнення з арт-об’єктів Бенксі, що з’являються на вулицях України, а також чітких ліній архітектурного напряму Баухауз. У новій колекції дизайнерки поєднали характерні риси авангардного німецького напрямку із сучасними елементами модернізму, які символізують світло, яке так потрібно українцям зараз.
Партнером Ukrainian Fashion Week на виставці PREMIUM Berlin виступила агенція SASHKA project (Німеччина).
Читайте також: УКРАЇНСЬКІ ДИЗАЙНЕРИ ПРЕДСТАВЛЯТЬ КОЛЕКЦІЇ НА ТИЖНІ МОДИ У КОПЕНГАГЕНІ