
“Острів насолод” від Diesel. Кампанія весна-літо 2023
Бренд Diesel представив нову колекцію весна-літо 2023 із грайливою концепцією “Острів насолод”. Основний посил колекції: будь-які бажання та дивацтва вітаються, осудливість – ні.

Креативний директор Гленн Мартенс, арт-директор Кріс Сіммондс і фотограф Джонні Дюфорт уявляли нову кампанію, як яскравий розважальний будинок, заповнений охочими до задоволень клієнтами, одягненими в Diesel. Острів Насолод – це “all-inclusive” в усіх відношеннях. Кастинг представлений різноманіттям героїв за гендером, кольором шкіри, типу статури та віку, які є складовою яскравості Diesel. Концепція відображає сприйняття зухвалого індивідуалізму та самовираження.
Diesel запрошує всіх бути собою!

У кампейні дуже чітко прослідковується ДНК бренду від відродженої іконічної літери D до експериментів з формами, стилями, матеріалами, та фактурами. Вицвілий денім у корсетах, камуфляж, що відривається, карго штани все це в уявленні дає відображення самого поняття Острів насолод: розкуте, сексуальне та курйозне.

Також, в новій колекції багато уваги було приділено лінійці аксесуарів та білизни Diesel. Бренд радикально натякає, що бюстгальтери та трусики в стилі 90-х добре поєднуються з прикрасами.

Придбати нову колекцію Diesel в Україні можна на офіціному сайті.
Більше від
- Знову разом через 20 років: Стелла Маккартні випускає нову еко-колекцію для H&M
- Це 10 наймодніших речей та аксесуарів зими — список, який варто зберегти
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT