На думку покоління Z і міленіалів, відеоігри та персоналізація є потужним засобом для творчого оповідання, здатним викликати глибокі емоції та неперевершене занурення та залучення. Чи інтерактивні ігри – це майбутнє розваг?
З дитинства нові покоління зростали на відеоіграх. Від першої Nintendo Game Boy і PlayStation від Sony до сьогоднішнього дня, коли кіберспорт сприймається як справжній спортивний захід, який можна порівняти з традиційними видами спорту – діти, які виросли з першими домашніми консолями, стали дорослими і мають приємні спогади про свої улюблені ігри. Як і інші індустрії, мода ніколи не намагалася уникнути того, що вважається найвидатнішим сучасним бізнесом; і це був союз, укладений на небесах від самого початку. І мода, і відеоігри допомагають один одному, оскільки є засобами самовираження. Подібно до того, як у повсякденному житті людина обирає персону справжню чи вигадану (а можливо, найкращу версію себе), яку вона хоче наслідувати за допомогою одягу, якою вони хочуть бути або виглядати, так само геймери обирають героїв, чий зовнішній вигляд і стиль вони хотіли б наслідувати віртуально. Багато ігор тепер також пропонують можливість вибору відомих дизайнерських брендів. Якщо сторітеллінг – це ключовий інструмент для розповіді історій, передачі цінностей і відкриття діалогу з аудиторією, тоді люди у відеоіграх є частиною історії та переживають все на власному досвіді. Це перевертає уявлення про відеорозваги, вперше ставлячи людину в центр історії.
Провідну роль у зміні наративу відіграє саме молоде покоління, яке навчається за партами найвідоміших шкіл моди світу. Це Софія Сарандреа та Катерина Руффін з Istituto Marangoni Milano, креативні директори цього відео, присвяченого новому італійському бренду Sunnei, ключовими словами якого є гра, ностальгія та місія. Концепція фільму базується на геймплеї та взаємодії між гравцем і грою. У зв’язку з цим фірмова відеогра була розроблена повністю їхньою командою, яка шукала натхнення в комп’ютерних іграх, доступних у Windows 7 приблизно у 2007 році, такими як Purble Place. На головній сторінці представлена «Землю Sunnei», уявний світ, де передаються всі творчі процеси. Всередині – гумова фабрика, майстерня сережок, яка дозволяє користувачам створювати сережки Sunnei. Під час гри гравці можуть вибрати всі компоненти сережок, включаючи розмір, текстуру та навіть колір гуми, занурюючись у процес виготовлення аксесуара та потрапляючи у світ кастомізації. Однак персоналізація — це лише процес, оскільки гравця також спонукають створити ту саму модель сережки, що й на виставлена на огляд. Після виконання завдання готовий продукт транспортується з фабрики до офіційного магазину Sunnei у фірмовій вантажівці. Зрештою на екрані з’являється запакована сережка, і користувачі можуть поділитися своїми творіннями зі своїми друзями в соціальних мережах.
Сьогодні відеоігри більше не сприймаються як «guilty pleasure», а радше як позитивна дія, яка дає людям відчуття спільності, веселощів, навчання та безпеки. І, що найважливіше, це зробило споживачів частиною процесу, а не самим процесом. Цей новий, інноваційний спосіб спілкування представляє «альтернативний світ», який дозволяє людям втекти, і вони відчайдушно потребують цього.
Текст Sofia Sarandrea
Directed by Sofia Sarandrea (@sofiasarandrea) and Caterina Ruffin (@caterinaruffin)
Stylist Sofia Sarandrea (@sofiasarandrea)
Model Kiki (@eetearth) (@fabbrica.milano)
Videomaker Asia Jennifer Lanni (@asiajayel)
Hair and Make Up Hanna Lanzoni (@hannalanzoni_mua)
3D Generalist Lillo Briguglio (@lillobrig)
Sound Designer Davide Marilungo @dhavv__
Special Thanks Istituto Marangoni @istitutomarangoni_milano – Peter Cardona @petercardonastudio
Читайте також: ІРИНА КРАВЧЕНКО ШУКАЄ ВНУТРІШНЄ РІВНОВАГУ У КАМПЕЙНІ KACHOROVSKA