
Життя
Презентація українських брендів під запальний диджей-сет: як пройшов благодійний маркет Boho Yosai за підтримки Marie Claire
Поділись:
Столичний ресторан Boho Yosai за підтримки Marie Claire провів благодійний маркет, на якому були представлені українські бренди одягу, аксесуарів та інша вітчизняна продукція.

У ролі диджеїв у цей вечір були інфлюенсери: Яна Алтухова, Дмитро Глущак, Chi_tata, Наталі Сова, Аліна Лепська та Дмитро Мунтян.
20 % від прибутку направили в благодійний фонд «Родина-Україна» на психічну реабілітацію дітей, постраждалих від війни.









Бренди, які взяли участь у благодійному івенті: Inro, Zarina, Woman, Vesna, TS Clothing, TS Cosmetic, DOT, Karpova, Soul of mine, Eromin store, Ellina Iva Juwelry, Starchak, Sapo, Grie, Eternal, Holy Base, Kizko Furs, Polivik Design, Limarenko, Mint, Grie, Herbliz Berlin, Be. Poche.










Читайте також: ЖАННА КАДІРОВА, МАША ШУБІНА, ОЛЕКСІЙ САЙ, САША ТА ІЛЛЯ ЧІЧКАН: ЕКЛЕКТИКА ТРАГЕДІЇ ТА ІРОНІЇ В АРТ-ПРОЕКТІ «ABOUT US (UA)»
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай