Тепер прихильники можуть знайти улюблені вироби уже під назвою ROÁR. Слоган “Never be the same” якомога краще демонструє оновлену концепцію та позиціювання бренду купальників та одягу для відпочинку. Змінюватись, дивувати та надихати — основна ціль і сама суть бренду. Завдяки розмаїттю асортименту, героїня ROÁR завжди буде неповторною.
Окрім ребрендингу, дизайнери ROÁR підготували дещо особливе у вигляді виходу нової колекції купальників, яка відрізняється від усього, що було раніше. Ознайомитися з нею можливо в інстаграмі бренду @roar.cruise, а також на оновленому сайті
Щоб дізнатись більше про історію шляху змін від Elegance до ROÁR, відвідайте соціальні мережі бренду. Підписка на розсилку на оновленому сайті дає знижку -10% на перше замовлення.