Компанія Meta запустила нову соцмережу Threads. Наразі це – головний конкурент соціальної мережі Twitter. Threads вже назвали “вбивцею твіттера”.
Зановник Meta Марк Цукерберг анонсував Threads як програму, створену для обміну текстом. За задумом, Threads має бути простором для публічних обговорень, які відбуваються у реальному часі. Цукерберг впевнений, що нова соцмережа сформує майбутнє Інтернету.
Threads – це нова програма, розроблена командою Instagram, для обміну текстовими оновленнями. Войти туди можна, використовуючи свій обліковий запис в Instagram. Публікації Threads можуть мати до 500 символів, а також містити посилання, фотографії та відео тривалістю до 5 хвилин.
В Instagram люди спілкуються за допомогою фотографій і відео. Threads задумана як соціальна мережа, яка бере все найкраще із Instagram і розширює ці опції до тексту. Таким чином у користувачів з’являється більше можливостей для вираження своїх ідей. В Threads, як і в Instagram, можна стежити за друзями та відомими людьми. Спілкуватися з ними і з тими, на кого ви підписані в Instagram.
Почати роботу з Threads легко. Скачайте застосунок і увійдіть, використовуючи свій обліковий запис Instagram. Ваше ім’я користувача Instagram буде збережено. Також у програмі є можливість налаштувати свій профіль спеціально для Threads. Завантажити програму можна з Apple App Store і Google Play Store.
Приєднатися до Threads може кожен бажаючий. Користувачі, яким ще не виповнилося 16 років (у деяких країнах – 18 років), у разі приєднання матимуть приватний профіль. Мережа Threads запустилася у більш ніж 100 країнах для iOS і Android.
Стрічка Threads показує пости, опубліковані людьми, на яких ви підписані. А також рекомендовані пости від інших користувачів. Публікації можуть мати до 500 символів і містити посилання, фотографії та відео тривалістю до 5 хвилин. Публікацією Threads можна поділитися у своїй історії в Instagram. Можна розмістити свою публікацію як посиланням на будь-якій іншій платформі.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Threads
Читайте також: АГРЕСІЯ ТА ХЕЙТ У СОЦМЕРЕЖАХ. ЯК РЕАГУВАТИ?