
Український бренд LOVE by Ksenia Karpenko став фіналістом на Barcelona Fashion Forward

Бренд було обрано серед пятнадцяти іспанських молодих дизайнерів після півроку навчання на програмі. Серед критеріїв за якими судді оцінювали фіналістів були сталий розвиток, цінності та дизайн.
На программу за конкурсною основою відбираються 15 марок, чотири із яких після шести місяців навчання обираються для подальшого супроводу. Так, наприклад, переможцям надається шоурум у Барселоні, кураторська допомога у позиціонуванні на європейських ринках, а також співпраця із міжнародною пресою. Український бренд LOVE by Ksenia Karpenko став одним із чотирьох брендів, що увійшли до фіналу.



“Плекаючи локальне, відкриваємося глобальному” – говорить дизайнерка бренду Ксенія Карпенко.
LOVE by Ksenia Karpenko – український бренд одягу, що використовує сертифіковані екологічні тканини. Бренд поєднує сучасну моду із культурною спадщиною, використовуючи у дизайні реінтерпретацію символів і візернків українських митців.
Читайте також: СТАРОВИННІ ТЕХНІКИ І СУЧАСНА СЕКСУАЛЬНІСТЬ: КОЛЕКЦІЯ «ЕНТРОПІЯ» НОВОГО УКРАЇНСЬКОГО БРЕНДУ TONIA
Більше від
- Сукні, капелюхи, прикраси і кетс’ют: українські бренди в п’ятому сезоні «Емілі в Парижі»
- Effortless Power Dressing Inside Elsa Boutaric’s Strategic Styling Practice
- Як модно носити шарф чоловіку: 7 способів, щоб миттєво оновити стиль
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото