Співачка Чо Мі-Йон із популярного південнокорейського дівочого гурту (G)I-dle стала глобальним амбасадором Jimmy Choo.
Jimmy Choo, як більшість модних брендів, зробив ставку на азіатський ринок. Наразі у Jimmy Choo є 35 магазинів у Китаї, 16 магазинів у Південній Кореї і 45 магазинів в Японії. Минулого року бренд призначив першого амбасадора із Південної Кореї – акторку і співачку Сон На-Еун. Цього року Jimmy Choo представили колаборацію із популярним японським аніме-серіалом “Сейлор Мун”. А зараз заявили про нового амбасадора. Ним стала співачка Чо Мі-Йон із південнокорейського дівочого гурту (G)I-dle. Вона з’явиться в осінній кампанії Jimmy Choo, яка стартує 30 серпня.
Креатива директорка Jimmy Choo Сандра Чой розповіла, чому обрали Чо Мі-Йон:
“Мі-Йон – магнетична. Вона справді втілює впевнений, грайливий дух і творчу енергію Jimmy Choo – від її музичного таланту до захоплюючих виступів і неповторного особистого стилю. Ми дуже раді, що Мі-Йон приєдналася до нашої глобальної спільноти Jimmy Choo”.
Співачка також прокоментувала нову співпрацю:
“Я схвильована тим, що приєднуюсь до родини Jimmy Choo. Для мене честь бути глобальним амбасадором. Мені подобається нова колекція, вона радісна і гламурна. Я почуваюся більш впевнено, коли ношу Jimmy Choo. Не можу дочекатися, щоб поділитися чудовою кампанією, над якою ми працювали”.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Jimmy Choo
Читайте також: СПІВАЧКА ДАХЬОН ІЗ ГУРТУ TWICE — НОВИЙ АМБАСАДОР MICHAEL KORS