Співачка Сіара разом із донькою Сієнною і сином Ф’ючером знялася у рекламній кампанії спільної колекції американських брендів Gap і LoveShackFancy.
Американські бренди Gap і LoveShackFancy створили лімітовану колекцію одягу. Сюди увійшли жіночі, чоловічі і дитячі моделі, які підходять для всіх поколінь. Дизайнери поєднали фірмовий джинсовий стиль Gap та вінтажні мотиви LoveShackFancy. Колекція складається з 76 предметів. Тут представлений класичний денім, речі пастельних відтінків та з квітковими принтами. В асортименті – джинси, спідниці, сукні, штани, толстовки, верхній одяг, аксесуари. Все – за ціною від 13 до 248 доларів.
Gap зараз відроджують бренд. З цією метою президентом компанії призначили Річарда Діксона, який раніше керував Mattel. А зараз випустили спільну колекцію з модною нью-йоркською маркою LoveShackFancy, яка бере натхнення у вінтажному стилі. У Gap прокоментували колаборацію:
“Співпраця та партнерство дають нам можливість переосмислити фірмові продукти Gap. Ця колекція – унікальна та несподівана. Ми раді, що клієнти в усьому світі з усіх поколінь зможуть відчути маленьку частинку магії, створеної за допомогою LoveShackFancy”.
У рекламній кампанії нової колекції знялася володарка премії Grammy Сіара зі своїми дітьми – донькою Сієнною і сином Ф’ючером. Разом вони відображають зв’язок поколінь – саме ця ідея стала головною у колаборації. Автор світлин – фотограф Зої Гроссман. В своїх роботах вона завжди підкреслює індивідуальний стиль героїв.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Gap
Читайте також: РОДЖЕР ФЕДЕРЕР І JW ANDERSON СТВОРИЛИ КОЛЕКЦІЮ ДЛЯ UNIQLO