
Бренд O.TAJE презентує Pre-Fall’23 колекцію про women power та сміливість бути собою
Новий осінній сезон традиційно асоціюється з пришвидшенням, новим диханням та новою метою.
Бренд O.TAJE представляє Pre-Fall’23 колекцію, щоб нагадати: як би ви не змінювали свій вектор руху, куди б не прямували — важливо бути сміливою, сильною, залишатися собою.

Бренд відобразив цей меседж у стилізованій зйомці — про рух, швидкість і відчуття свободи, про women power, яка завжди йде зсередини, а одяг може лише її підкреслити. Під час зйомки команда O.TAJE надихалася естетикою 90-х та водночас дала своє бачення сучасної сильної жінки.
Головна частина колекції — це витончені та лаконічні трикотажні сукні, базові топи та джемпери. Поповненням текстильної лінійки O.TAJE стали міні-спідниці (плісе та на запах) та вкорочена сорочка. Бренд зберіг абсолютну базовість речей та водночас додав акцентів: силуетами, кольорами та грою фактур.

Родзинка колекції — витончений кардиган з глибоким V-вирізом та широкими рукавами і закрита максі-сукня.
Читайте також: Ода стійкій моді та вдумливому шопінгу: нова літня капсула Katimo
O.TAJE звернувся до традиційних кольорів осені — сірий, беж, чорний. Та головний колір колекції — насичений червоний. Колір сили, колір жіночності, колір рішучості.


“Кожен осінній сезон — як новий старт для нас. Ми прагнули, щоб ця колекція була яскравою, сильною та надихала. Продовжили експериментувати з текстилем, додали нові позиції та незвичайні фасони. Ця колекція була створена, щоб дарувати впевненість та сміливість, щоб посилювати те, що вже є в кожній”, — коментують засновниці бренду Анастасія Оксак та Яна Стеценко.
Pre-Fall’23 O.TAJE вже доступна на сайті otaje.com.
Більше від
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype