Український бренд жіночого одягу SHYPELYK вдруге презентував капсулу, присвячену темі жнив. Цей дроп – гімн любові до землі та людей.
Жнивні дропи бренду — це гімн любові до землі та народу. В них SHYPELYK дає інтерпретації на традиційні елементи українського строю. Новий дроп наповнений думками про рутинну працю і те, як вона змінилась з часом.
“Ця колекція про переосмислення нашого коріння й української культури. Сьогодні жнива не є піком робочої активності для більшості українців, як це було раніше. Змінився не тільки щоденний підхід до роботи, а й інструменти, якими ми працюємо: практично для кожного сьогодні – це комп`ютер і телефон”, – говорить засновниця бренду Оля Шипелик.
Тому в дропі зʼявились такі речі як намисто для телефону – з агату, дерева та аметисту, щоб зручно було тримати телефон завжди у доступі.
Передники, які зазвичай одягали під час роботи, і які бренд переосмислює вже кілька сезонів поспіль. В цій колекції додалися передники зв’язані гачком вручну, понизу декоровані пишною бахромою з рафії.
Аксесуари для волосся – деревʼяні рогачі та гребінці, які мають давнє українське коріння та увійшли у жнивний дроп, тому що, перед початком роботи практично кожна жінка збирає волосся.
А також еластична повʼязка для волосся, котра має «заячі вушка», які імітують характерний тип зав’язування української хустки.
Одягу в цій колекції менше, він представлений довгою накидкою, спідницею плахтою та підспідничником.
В цій капсулі вже традиційно велика кількість ручної роботи: передники та плетений пояс крайка та всі деревʼяні аксесуари зроблені дбайливими руками майстрів SHYPELYK з різних регіонів України.