Diesel представили нову кампанію, яка має вигляд головоломки. Любителям моди і знавцям цього бренда пропонують знайти фірмові речі на рекламних світлинах.
Нову кампанію Diesel Осінь-Зима 2023 назвали Find the D. Рекламні світлини побудували на зразок дитячої книжки-головоломки, де читачі мають знайти персонажів або предмети. Для цього креативний директор Гленн Мартенс і фотограф Джонні Дюфорт створили цілу вигадану країну Diesel.
У зйомках брали участь не тільки професійні моделі. Частину персонажів зіграли співробітники компанії. Всі вони позували у Бреганце – місті, де розташована штаб-квартира Diesel. Цікаво, що на фото позує й Ренцо Россо, засновник Diesel і президент компанії OTB Group, якій належить цей модний бренд.
Рекламні світлини насправді цікаво роздивлятися. Тут можна знайти футбольну команду, мужичний гурт, команду пожежників, пару молодят, боксерів, альпіністів, моряків, тракториста і навіть космонавта.
Проте головне у кампанії Find the D – знайти одяг із нової колекції. У лютому показ Diesel Осінь-Зима 2023 став одним з найобговорюваніших на Тижні моди у Мілані. Тоді модний бренд скооперувався з виробником презервативів Durex. А подіум, по якому ходили моделі, прикрашала оригінальна інсталяція із 200 000 коробочек з презервативами.
Наразі любителі моди з нетерпінням чекають на новий показ, що пройде у Мілані 20 вересня. Потрапити на шоу може кожен. Для цього треба встигнути придбати квитки на сайті бренда. Онлайн-реєстрація розпочнеться 6 вересня.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Johnny Dufort / Diesel
Читайте також: НОВИЙ РЕНЕСАНС: КАМПАНІЯ FERRAGAMO У ПАРТНЕРСТВІ З ГАЛЕРЕЄЮ УФФІЦІ