Новий сезон — нова історія для кожного. Якою б вона не була, український бренд O.TAJE потурбувався, щоб ви проживали її комфортно та стильно.
O.TAJE презентує колекцію FW’23/24, наповнену season essentials — лаконічними, проте цікавими базовими речами на кожен день, які вдало міксуються між собою для повноцінних цілісних образів.
Концепт першого дропу осінньої колекції співзвучний з місією бренду: створювати водночас стильний та практичний одяг, який посилюватиме вас, буде найкращою уніформою на щодень та для особливих випадків. FW’23/24 від O.TAJE — це впевнена трикотажна база, без якої важко уявити повноцінний гардероб на прохолодний сезон.
Бренд повторив вже знакові популярні моделі в нових відтінках, а також додав нові айтеми, які планують стати незамінними в осінньому гардеробі. Основна частина першого дропу — варіації джемперів на блискавці, а також лаконічних лонгслівів у пастельній кольоровій палітрі, декорованих фірмовим лого. Традиційно, тут присутні також сети зі спідницями та брюками — для комфортних та затишних осінніх образів.
Родзинка дропу — окрема лінійка спортивного одягу. Вкорочені світшоти бренд декорував символом бренда – перлинами у формі літери “о”. O.TAJE вперше використали його для першої спортивної лінійки, що є символічним. Якщо добре придивитися до перлин, то помітно: кожна з них іншої форми, унікальна — як і речі, які ми створюємо. Як кожен клієнт O.TAJE. Акцентні деталі у вигляді кишень та драпірування вирізняють цю лінійку серед подібних. Роблять костюми водночас дуже базовими, але цікавими. Бренд також розширив текстильну лінію, додавши до дропу базові футболки та лонгслівами з акцентними вузлами спереду, декоровані лого.
“Рух вперед — це неофіційне гасло нашої команди. Вигадувати нове, переосмислювати традиційні моделі — те, від чого в нас палають очі. Цього сезону ми вперше на рівні з трикотажем додали до осінньої колекції також текстильну спортивну лінійку. Створюючи кожну, ми насамперед думаємо про клієнта: що ще йому не вистачає для повноцінного гардеробу? І одразу ж вирішуємо, як закрити цю потребу. Клієнти — наше головне джерело натхнення,” — коментують засновниці бренду Анастасія Оксак та Яна Стеценко.
Перший дроп FW’23/24 створений, щоб дарувати впевнену базу. Бренд обрав стриману кольорову палітру: молочний, чорний, сірий та беж з вкрапленнями ніжних пастельних відтінків.
Читайте також: Less is more: COOSH представив нову колекцію FW23-24
Всі речі з нового дропу стильно поєднуються з попередньою колекцією PF’23. Це одна з родзинок O.TAJE, що залишається незмінною: всі речі бренда вдало міксуються між собою для вашого повноцінного гардеробу.
Колекція FW’23/24 доступна на сайті otaje.com вже з 5 вересня.