Закрити
Бренд THEO представляє перший осінній дроп
Мода

Бренд THEO представляє перший осінній дроп

Поділись:

THEO — український бренд експериментального верхнього одягу, який сповідує мінімалістичність в підході до дизайну. У вересні він представив свій перший осінній дроп.

Головне натхнення команди — урбаністика. Поєднуючи її з фірмовим функціональним дизайном, THEO під керівництвом креативного директора Тео Декана створює позачасові речі, що залишаться в гардеробі на багато сезонів. Ключем до ДНК бренду стала денімова куртка Tom Boy, яка з’являється в кожній колекції з новим твістом.

Образи від THEO — це поєднання невимушеності повсякденного одягу та power-силуетів із нотами агендерності, які стирають межі звичних конструкцій. Так до дропу увійшли оверсайз костюми з вивареного деніму зі штучно створеним ефектом зношеності, денімові блейзери, базові топи з м’якої трикотажної тканини, а також знаковий для бренду верхній одяг із екошкіри, яку майже неможливо відрізнити від натуральної.

 

Колекція вже доступна онлайн на iwanttheo.com.

Катерина Фастовець
Фастовець Катерина
Керівниця бренду Marie Claire в Україні, керівниця проєкту з впровадження стратегії сталого розвитку Burda media Ukraine
Дослідниця, спеціалістка по сталим стратегіям та комунікаціям. Зона наукових інтересів: сталий розвиток, екологічні технології та ініціативи. Волонтерка Всесвітнього фонду дикої природи WWF.
Поділись:

Також читайте