Учасниці південнокорейського гурту NewJeans знялися в новій кампанії Levi’s. Співачки рекламують послугу кастомізації класичної моделі джинсів Levi’s 501.
В новому сезоні Levi’s пропонують покупцям прикрасити класичну модель джинсів Levi’s 501 на свій власний смак. Послугу кастомізації рекламують учасниці популярного південнокорейського гурту NewJeans.
Компанія Levi’s і жіночий K-Pop гурт NewJeans співпрацюють з весни цього року. Таким чином солідний виробник одягу із деніма вирішив залучити молодих клієнтів. NewJeans добре підходили для цієї ролі не тільки через популярність у соцмережах і на YouTube. Ключову роль тут зіграла назва. Дівчата назвали гурт NewJeans, бо хотіли бути поза часом у сфері культури, так само, як поза часом у моді є джинси. В Levi’s вирішили, що це партнерство буде ідеальним, бо їхні джинси Levi’s 501 у моді вже протягом 150 років.
Співачки також зраділи пропозиції стати амбасадорами джинсового бренда:
“Для нас це честь і ми раді представляти Levi’s. Це непідвладний часу бренд, який створив найвідоміші нові джинси у світі, постійно дивлячись у майбутнє. Через їхню щиру підтримку молодіжної культури та наше захоплення цим прекрасним брендом це партнерство – природне”.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Levi’s
Читайте також: ПІВДЕННОКОРЕЙСЬКИЙ ГУРТ TOMORROW X TOGETHER — НОВІ АМБАСАДОРИ DIOR