
RENAISSANCE: апсайкл проєкт дизайнера Кирила Харітонцева
Український дизайнер Кирило Харітонцев в рамках бренду Kir Khartley створив апсайкл проєкт RENAISSANCE. Його суть – екологічне відродження сорочок в унікальних дизайнах переосмисленого стилю деконструктивного Old Money.

“Кожна сорочка неможлива в повторенні та є унікальною у розмірі та текстильних поєднаннях. Бо кожне майбутнє життя створюється з декількох минулих“, – коментує дизайнер Кирило Харітонцев.
Дизайн проєкт RENAISSANCE зберігає притаманну бренду айдентику: деконструктивізм, артистизм та багатотекстильність, але використовує нові пильні колорблоки та принтблоки клітино-смуг. Фільмування кампейну відбулось в оранжереї Київського ВДНГ, яка наразі символічно переживає новий етап відродження після довготривалого занепаду.








Читайте також: «SPOMYN»: КОЛЕКЦІЯ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ СУМОК ІЗ ПЕРЕРОБЛЕНОГО ПЛАСТИКУ ВІД БРЕНДУ SPOGAD
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику