
До сліз і прямо в серце: John Lewis представили нову різдвяну рекламу
Британська мережа універмагів John Lewis представила різдвяну рекламу. Як і попередні різдвяні ролики, нове відео розчулило глядачів.

Щороку на Різдво мережа універмагів John Lewis випускає добрий рекламний ролик. Цьогорічна кампанія передає дух Різдва. Як зазначили у John Lewis, вона була натхненна різдвяними традиціями Великої Британії – як старими, так і більш сучасними.

Головним героєм кампанії стала рослина на ім’я Снаппер. Снаппер – венерина мухоловка, схожа на новорічну ялинку, яка попри всі негаразди стала частиною святкування Різдва у своїй родині. Ця історія з’явилася в результаті дослідження John Lewis. Виявилося, що клієнти мережі універмагів люблять класичні різдвяні традиції, такі як прикрашання ялинки та обмін подарунками. І водночас багато сімей мають свої нові традиції – від піжам, які носять цілий день, до зустрічей на вулиці. Як зазначається в дослідженні, ці традиції з’явилися під час карантину.
Нова кампанія проходить під гаслом “Нехай ваші традиції зростають”. Так саме, як у дружній родині виростає із насіння нове дерево Снаппер.
“Фільм оспівує теми сім’ї та традицій, що розвиваються. І показує, що ідеальне Різдво – це знайти радість разом із близькими, якими б не були ваші традиції”, – розповідають у John Lewis.

Саундтрек до рекламного фільму записав легендарний тенор Андреа Бочеллі. Частину доходів від цього синглу буде направлено на благодійність.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: John Lewis
Читайте також: РІЗДВЯНИЙ НАСТРІЙ: 7 НЕЗВИЧНИХ ФІЛЬМІВ ДО НОВОГО РОКУ
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай