
Періс Хілтон випустила косметику для автозасмаги
Періс Хілтон разом з косметичним брендом Tan-Luxe випустила засіб для автозасмаги. До новинки також додається аксесуар – рукавичка для нанесення засобу.

Періс Хілтон об’єдналася з косметичним брендом Tan-Luxe. Разом вони випустили новий набір для автозасмаги The Future Collection. Сюди увійшли міст і рукавичка, яка допомагає правильно нанести засіб, щоб отримати рівномірну засмагу і уникнути плям.

Виробники називають новинку “водою для автозасмаги” через ультралегку текстуру. В основі формули – сучасна технологія Triple Tan+, завдяки якій засіб глибше проникає, швидше проявляється та довше діє. Також у Tan-Luxe обіцяють, що новинка працюватиме з відтінком шкіри кожної людини і створюватиме індивідуальну засмагу. Плюс до складу включили інгредієнти, що доглядають за шкірою. Зокрема, стимулюють вироблення колагену та зволожують. І насамкінець додали фірмовий аромат Pink Sands, який має “створити відчуття літньої відпустки кожного дня”.

Періс Хілтон також працювала над рекламним роликом The Future Collection, де обіграла образ світської левиці. І придумала рекламні постери.
“Я – королева маркетингу. І цей ролик такий культовий. Є три різні версії мене: ШІ, сьогоднішня та майбутня в одній кімнаті разом. А для зйомки реклами, оскільки назва аромату – Pink Sands, побудували пустелю з рожевого піску з чудовим фоном заходу сонця”, – розповіла Хілтон.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Tan-Luxe
Читайте також: СЕРЕНА ВІЛЬЯМС ЗАПУСТИЛА БРЕНД ДЕКОРАТИВНОЇ КОСМЕТИКИ WYN BEAUTY
Більше від
- Від хвої до глінтвейну: 5 різдвяних свічок від українських брендів
- 8 різдвяних тренувань, за які ручаються фітнес-тренери: швидкі, дієві та веселі
- Під знаком комети: Chanel представили святкову колекцію макіяжу 2025
- Час сяяти: 8 ідей новорічного манікюру 2026, які підкорять всіх
- Aromateque у Respublika Park: відкрився концепт-стор нішевої парфумерії