Закрити
UA
Marc-Antoine Barrois новий аромат Tilia
Краса

Літо у флаконі: Marc-Antoine Barrois випустив аромат з нотами зелені, квітів, пилку і меду

Поділись:

Нішевий парфюмерний бренд Marc-Antoine Barrois представив новинку Tilia – справжній аромат літа з нотами зелені, квітів, пилку і меду. 

Марк-Антуан Барруа заснував парфюмерний бренд Marc-Antoine Barrois після десятьох років роботи у світі Високої моди. На власну справу його надихнула зустріч з парфюмером Квентіном Бішем, відомим своїм винахідницькиим духом. Першим творінням Marc-Antoine Barrois став аромат B683. Він вийшов у 2016-му і привернув увагу. За три роки вийшов другий аромат Ganymede, який приніс марці міжнародний успіх і нагороди за досягнення у сфері парфюмерії. Марк-Антуан Барруа не частить з новинками – він робить акцент на винятковості. Тож шанувальники парфюмерії особливо чекають на його запуски. Новий аромат Tilia з’явився через вісім років після дебютного. Марк-Антуан Барруа і Квентін Біш задумали його як казковий уявний квітковий світ. І у них вийшов справжній аромат літа.

“Простий. Сонячний. Усміхнений. Це аромат вічного літа. Відпусток, які ніколи не закінчуються. Довгих лінивих обідів з друзями на природі за великим дерев’яним столом. Квітів, що не перестають цвісти. Ніжна зелень, пилок, мед липи з її милим листям у формі серця – символу м’якості та гнучкості для кельтів. Медові, абрикосові вигини жарнівця. Ніжна пудра геліотропа. Буколічний букет, ще більш насичений гілочкою оксамитового жасмину самбак. Підкреслений, немов штрихом тіні, що підсилює сяйво полудня на сонці, димчастою землистістю ветивера”, – так описують новинку її творці. 

Такого ефекту вдалося досягти, поєднавши аромати квітів, зелені і меду. Серед нот аромату – липа, жасмин, жарновець, геліотроп, ветивер, амброксан і деревний акорд. За задумом, Tilia має створити в уяві образ літа та нагадати про моменти щастя, які залишаються в пам’яті.

Парфумована вода на 100% виготовлена у Франції. Як і всі аромати Marc-Antoine Barrois, не містить ендокринних руйнівників, суперечливих речовин і барвників. Також бренд відмовився від поліетилену. Уся упаковка придатна для багаторазового використання і повністю підлягає переробці.

Автор: Яна Панюшкіна

Фото: Marc-Antoine Barrois

Читайте також: БЕЛЛА ХАДІД ВИПУСТИЛА АРОМАТИ, ЯКІ ДОГЛЯДАЮТЬ ЗА ШКІРОЮ