
Баланс між функціональністю та витонченістю: весняна колекція FRÉO
Новою колекцією FRÉO хоче показати, що робить більше, ніж просто одяг. У 2021 році ще без імені та гучного голосу бренд перебував на етапі формування. Цей період для бренду був сповнений пошуків — нових форм, особливості та унікальності, сенсів і кодів, образів і поглядів. Тоді ж народилася його назва. Вона — не просто сукупність літер, FRÉO — староанглійською мовою означає «жінка». Жінка для бренду основний мотиватор та джерело натхнення.

«З часом відбувається трансформація життєвих пріоритетів та координат, поглядів і смаків, бажань і мрій, але є дещо незмінне — відчуття власної особливості, унікальності, самобутності. Стану, в якому ти обираєш себе, дякуєш собі за себе та своє світло», — розмірковує про посил бренду Діана Лещенко.
Весняна колекція FRÉO вийшла насичена благородними відтінками, незвичайними текстурами та влучним балансом між функціональністю та витонченістю. В речах поєднуються обʼємні форми й чіткі лінії, що вимальовуються у головний меседж — бути особливою, а тобто — бути собою.


Вагому частину колекції займає весняний верхній одяг. Тренчі у позачасовому оверсайз силуеті та прямому крої зі штучної шкіри у двох відтінках, пальта оверсай силуетів, бомбер з цупкого, водовідштовхувального льону та піджак у маскулінному крої. Під верхній одяг бренд пропонує светри з бавовняної пряжі, мінімалістичні сукні, класичні сорочки та комплекти з футболок зі спідницями та штанами.



Читайте також: ХАРАКТЕР ХАОСУ ТА ВИПАДКОВОСТІ: HVÓYA ПРЕЗЕНТУЄ НОВУ ВЕСНЯНО-ЛІТНЮ КОЛЕКЦІЮ
Більше від
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK
- A$AP Rocky став новим амбасадором CHANEL
- VISHNI X TINA KAROL: презентували спільну колаборацію
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців