Закрити
бренд KEVIN.MURPHY святкує ювілей
Краса

Бренд KEVIN.MURPHY святкує ювілей: 20 років революції в догляді за волоссям

Поділись:

Бренд KEVIN.MURPHY, що створює популярні засоби для догляду за волоссям, святкує ювілей – 20 років революції в індустрії краси. 

KEVIN.MURPHY – бренд, що народився з тієї ж філософії, що й догляд за шкірою. Він завоював репутацію як інноваційний бренд по догляду за волоссям та фарбуванням, що йде в ногу з модою, завдяки високоефективним формулам, які поєднують в собі найкраще з науки та природи. Бренд черпає натхнення з подіуму, а потім переносить його в стіни салону. 

Кевін Мерфі, відомий своїми легендарними пляжними хвилями і укладаннями, мабуть, один з найвпливовіших стилістів по волоссю в Австралії і в усьому світі. Кевін став провідним стилістом зі створення омріяної зачіски Beach Hair – характерного укладання, яке посіло свою нішу у світі моди. Роботи Кевіна прикрашали обкладинки найбільших світових видань. Він очолював команди перукарів відомих модних домів у всьому світі й укладав волосся багатьом відомим особистостям, таким як Кайлі Міноуг і Еббі-Лі Кершоу.

Бренд KEVIN.MURPHY засновано у 2004 році. Перша лінійка налічувала 7 продуктів, створених з натуральних інгредієнтів, де головним принципом було дбайливе ставлення до волосся та до природи. Сьогодні продукція KEVIN.MURPHY продається у понад 60 країнах світу, а асортимент налічує більше за 150 найменувань, включаючи лінійки для фарбування: KEVIN.MURPHY+COLOR.ME GLOSS та KEVIN.MURPHY+BLONDE.

“Від самого початку я хотів, щоб KEVIN.MURPHY відрізнявся від інших. Я знав, що продукти мають бути візуально відмінними від усього, що є на ринку, адже не було сенсу додавати інноваційні формули в те, що виглядало б надто буденно. Але також, продукти повинні працювати і робити це ефективно. Так і почалась історія бренду”, – каже Мерфі.

Народжений зі світу моди та ефективності, KEVIN.MURPHY черпає натхнення в високоефективному косметологічному догляді за шкірою, адаптуючи його під потреби та запити волосся.

“Наша філософія “Косметологія для Волосся” вперше з’явилася, коли я працював на фотосесіях на початку 90-х років. Всі продукти того часу були призначені для прямих плоских зачісок. Я відчував, як вони робили волосся важким і жирним, тому можна було використовувати лише крихітну частинку і наносити лише на кінчики. Я дуже хотів змінювати характеристики волосся, тому мені потрібна була можливість наносити засіб по всьому волоссю. Я почав вивчати засоби для догляду за шкірою і те, як вони вбираються, почав змішувати лосьйон для тіла з лаком для волосся, використовував тонік для розрідження гелю, щоб він швидше висихав, почав змішувати тіні для повік з гелем і лосьйонами, щоб все працювало швидше і надавало волоссю переливчастого блиску, який ви могли б впізнати. Продукт, який народився з цих еспериментів, був HAIR.RESORT.”, – згадує Мерфі.

Прихильність Кевіна до інновацій визначає його як лідера і законодавця моди, який формує майбутнє сучасної перукарської справи та надихає наступні покоління стилістів на відкритість до еспериментів, допитливість та працьовитість для досягнення результату.

Яна Панюшкіна
Яна Панюшкіна
Редактор Marie Claire Ukraine
Журналіст, редактор, fashion і beauty оглядач, дипломований стиліст і візажист.
Поділись:

Також читайте