Український бренд ювелірних виробів POCHÉ та Superhumans Center — центр з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації постраждалих від війни дорослих і дітей, презентують благодійний проєкт ПРЕКРАСНІ, обличчям якого стануть українці з ампутаціями та іншими травмами, спричиненими війною. Частина прибутку з продажу колекцій, представлених в рамках ініціативи, буде передана Superhumans.Надсила, гідність, впевненість, трансформації стали натхненням створення відеопроєкту, що демонструє: врода — це сукупність внутрішньої наснаги, цінностей та індивідуальності. Зовнішня краса не існуватиме без випромінювання краси зсередини — цей зв’язок досліджує бренд POCHÉ JEWELRY у cпільному з Superhumans проєкті.
ПРЕКРАСНІ — від слова “прикраса”. ПРЕКРАСНІ — це невимовна краса, що ніби множиться під тиском випробувань, стає ще більш очевидною і особливою. Адже справжня коштовність сучасності — стійкість, жага до життя, хист бачити красу в усьому, а також величезний особистий приклад, який несуть герої кампанії. Проєкт має на меті нагадати, що сила є в кожному з нас, а особливо у темні часи надважливо не зупинятись і продовжувати боротьбу за своє внутрішнє світло. Відеопроєкт з різними героями центру буде реалізовано у серії роликів, відзнятих на території Superhumans Center, що став другою домівкою для суперів.
Першою героїнею знімання ПРЕКРАСНІ стала 78-річна пацієнтка Superhumans Валентина Псарьова — все життя жінка працювала у відділенні “Укртелекому” в Бахмуті. Після втрати чоловіка, з яким прожила 54 роки, Валентина залишалася в рідному містечку, поки в її будинок не поцілила ракета. “Одного дня я вийшла на подвір’я, відчула, що зараз потрібно вийти, якраз в момент, коли в домівку залетіла ракета. Ви знаєте, я досі думаю, що це чоловік мене зберіг. І дивлюсь на це так — я починаю нове життя у 78 років”, — ділиться Валентина.
У ролику жінка розмірковує над початком нового етапу життя, над коханням та над тим, що є справжнім багатством. Її яскравий український образ підтримують прикраси з колекцій “Leaf” та бестселери бренду — candy сережки і каблучки.
“Ми слідкуємо за Superhumans з початку їх діяльності і давно шукали нові способи допомоги українцям, що постраждали від воєнних дій. Коли почули історію Валентини — зрозуміли, що важливо реалізувати саме цей проєкт. Історії абсолютно героїчних людей, що зіткнулися з травмами, вчать нас — все довкола є довершеністю і головне те, що ти випромінюєш і яким є твій центральний сенс. Місія проєкту — на прикладі реальних історій надихнути тих, кому потрібен поштовх, а також зібрати якомога більше коштів для Superhumans Center”, — коментує команда POCHÉ.
20% з продажів обраних позицій буде передано до Superhumans.
Фото: Надія Берська
Читайте також: У ПАРИЖІ ПІД ЧАС ОЛІМПІАДИ ВІДКРИЄТЬСЯ УКРАЇНСЬКИЙ ДІМ VOLIA SPACE