На момент запуску ініціативи Міністерство оборони України розпочало надавати спіднє захисницям, проте в недостатній кількості – два екземпляри на два роки. Тому важливість волонтерської повномасштабної кампанії “Одна за одну” важко переоцінити. Опитування від бренду brabrabra пройшло вже 113 військовослужбовиць, чого достатньо аби розпочати виготовлення партії білизни під кількість захисниць на передовій.
“Фокус нашої команди – завжди на жінці та її комфорті в білизні. Вона не має викликати подразнень, шкодити здоров’ю. Військовослужбовиці мають більше запитів: зручність при тривалому носінні, відсутність фурнітури, відсутність швів, подвійні підкладки в певних місцях та багато іншого” – говорять у Лабораторії білизни бренду, – “Це був виклик – задовольнити всі ці потреби у білизні з урахуванням відсутності міжнародного досвіду, та, схоже, нам це вдалось”.
“Такі ініціативи — це про повагу до військовослужбовиць. Жінки сьогодні — потужна частина армії. Вони, так само як і чоловіки, потребують якісної уніформи, анатомічних бронежилетів та, звісно, тактичної спідньої білизни. Наша команда ArmWomenNow невтомно втілює багато проєктів задля допомоги захисницям. І ми повністю усвідомлюємо, наскільки важливою є тема комфорту речей при тривалому носінні, особливо білизни. Тож ми щиро раді бути частиною ініціативи «Одна за одну» та допомагати нашим захисницям, які кожного дня оберігають нас,” – коментує ініціативу засновниця Arm Women Now Ірина Никорак.
За результатами тестування, верх комплекту отримав максимальний бал, в той час, як трусики необхідно буде покращити. Для пришвидшення забезпечення білизни військовослужбовиць зручним спіднім команда відкрила збір, до якого можуть долучатись як фізичні особи, так і українські бізнеси. Ціль збору – 5860000грн, з яких 586 грн – собівартість одного комплекту (бра та 2 трусиків) – усього 10 000 комплектів; пакування, тестування трусиків та логістичні витрати покриває команда brabrabra.
“Всі зусилля нашої організації в цій фазі війни йдуть на закриття актуальних потреб військовослужбовиць від дронів до броньованих авто, але завдяки бренду brabrabra, згадали ще і як важливі комфорт та зручність у важких умовах. Ми вдячні, що разом змогли передати нашим посестрам на фронт частину турботи, – коментує співпрацю очільниця Руху Veteranka Катерина Приймак”.
Ініціативу підтримали українки Ольга Руднєва, Олена Кравець, Дарія Квіткова та Надія Матвеєва та українські бренди: leglo, karpatia, arena cs.
Комунікація бренду про ініціативу: https://brabrabra.ua/brabrabrave/
Долучитись до збору: https://www.liqpay.ua/uk/checkout/card/i74864170468