13PERFUMES – сучасний український бренд нішевої парфумерії, який прагне зробити високоякісні, артизанальні парфуми концептуально та фінансово доступними для молодих українських споживачів. Бренд пишається повним циклом виробництва в Україні, що дає можливість втілити найкреативніші ідеї та швидко адаптувати продукт під запит користувача.
Минулого року 13PERFUMES ще був старт-апом, який знайомив українських споживачів покоління Z чи радше джен-зі з сучасною нішевою парфумерією, яка є концептуально та фінансово доступна. Від старту бренд запустив сім ароматів, які поєднуються на категорії за сезонністю: весняні, літні, осінні та зимові. Із розпалом літнього періоду, бренд запускає аромат, який передає безтурботність літа, попри усі виклики.
Концепт для парфуму натхненний іронічним поглядом на естетику 2000х, а саме тренду y2k, коли усі турбувались лише про свій стан, як ззовні так і всередині.
Верхні ноти: лимон італійський, апельсин, цедра грейпфрута, зелений цитрон, бергамот, м’ята, чорна смородина, абрикос, інжир, зелені ноти, альдегіди, водні ноти.
Середні ноти: квіткові ноти, насіння моркви, коріандр, чорний перець, тархун, ревінь, троянда, лист фіалки.
Базові ноти: амбрета, амброксан, дубовий мох, опопонакс, карамель.
Бренд вирішив презентувати аромат вперше на Куражі, адже команда хоче інтерактувати зі своєї авдиторією і створити невеликий, проте приємний привід для усмішки: 13PERFUMES дарували лимонади із основними нотками аромату у складі, аби усі могли їх спробувати на смак.
На сайті бренду парфум 13PERFUMES “Good Karma” доступний в об’ємі 30 мл, а також в міні-версії 10 мл.