Закрити
Бренд THEO представляє колекцію Весна-Літо 2024
Мода

Бренд THEO представляє колекцію Весна-Літо 2024

Поділись:

Український бренд THEO, що спеціалізується на експериментальному верхньому одязі із мінімалістським підходом до дизайну, представляє Co-Ed колекцію Весна-Літо’24 під назвою “The Collection”.

В кожному образі творча команда під керівництвом креативного директора Тео Декана стирає межі звичних конструкцій та гендеру, пропонуючи складний крій, power силуети та нотки агендерності, зберігаючи при цьому невимушену привабливість повсякденного одягу. «The Collection» порушує всі правила та, охоплюючи зміну гендерних парадигм, виходить за рамки традиційних концепцій жіночого та чоловічого одягу, створюючи нову гендерно нейтральну ідентичність. Нова колекція THEO зберігаєттонкий баланс між екстравагантністю та утилітаризмом, пропонуючи широкий спектр ніжно суперечащих між собою стилів та напрямків.


Відправною точкою при створенні нової колекції став, вже знаковий для THEO, двобортний жакет, переосмислений командою бренду на новий лад – із об’ємними рукавами, прикрашеними унікальними рельєфними візерунками, а також джинсовими складками, доповненими карго-кишенями. Також у центрі уваги – нова версія фірмової куртки TMBY, що нагадує легкий спортивний блузон із рукавами реглан, виготовлений з матової японської тафти, яка на дотик імітує бавовну. Ця куртка прикрашена контрастними деталями та накладними кишенями на металевих блискавках. Також до колекції увійшла інша версія куртки – Ultra-Oversized TMBY із потертого синього та білого деніму, довгі нейлонові парки вільного крою із безліччю кишень, бавовняні та джинсові плащі з асиметричним затягнутим краєм і знімним широким капюшоном.


Приглушена кольорова палітра “The Collection” віртуозно поєднана із різноманіттям текстур та яскравими деталями – деконструйованими жакетами з помітними великими кишенями та металевою фурнітурою, ультракороткими сукнями з японського нейлону з тонкими ремінцями, а також “Ugly” джинси прямого крою з нарочито низькою посадкою, зроблені з японської саржі та потертого деніму.

Катерина Фастовець
Фастовець Катерина
Керівниця бренду Marie Claire в Україні, керівниця проєкту з впровадження стратегії сталого розвитку Burda media Ukraine
Дослідниця, спеціалістка по сталим стратегіям та комунікаціям. Зона наукових інтересів: сталий розвиток, екологічні технології та ініціативи. Волонтерка Всесвітнього фонду дикої природи WWF.
Поділись:

Також читайте