
Ченнінг Татум в рекламі ароматів Versace Eros
Versace показали першу рекламу з американським актором Ченнінгом Татумом. Минулого місяця він став beauty-амбасадором і обличчям ароматів Versace Eros.

У липні італійський модний дім Versace призначив нового beauty-амбасадора. Ним став американський актор Ченнінг Татум. Саме його обрали обличчям серії чоловічих ароматів-бестселерів Versace Eros. Сьогодні вийшов перший рекламний ролик з новою зіркою. Актор представив аромат Eros Energy. У ролику Ченнінг Татум зіграв роль сучасного Ероса.

“Мені сподобалося працювати з Ченнінгом Татумом над цією зйомкою. Він не тільки має чудовий вигляд. Він також вклав душу в цю кампанію. Ченнінг демонструє силу й міць, а також є одним із найдобріших і найчарівніших чоловіків, яких я зустрічала. Він визначає сучасну маскулінність. Ідеальний чоловік Versace. Немає нікого, хто краще втілює Ероса. Він – сучасний Ерос, який прославляє любов, силу та відданість”, – поділилася враженнями від зйомки Донателла Версаче.
Ченнінг Татум також зробив комплімент Донателлі Версаче:
“Ідея Донателли для цієї кампанії має таке сильне творче бачення та реальну фізичність. Вона відображає унікальне поєднання елегантності та енергії, які мені подобаються у Versace. Представляти аромати Versace Eros, що займають таке важливе місце не лише в моді, а й у культурі, є великим привілеєм. Та ще й зробити це для моєї подруги Донателли. Це неможливо передати словами. Дякую, Донателла, я люблю тебе”.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Mert & Marcus / Versace
Читайте також: СПІВАК МОЗЕС САМНІ — НОВЕ ОБЛИЧЧЯ АРОМАТУ RABANNE MILLION GOLD
Більше від
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я