Закрити
UA
Мода

Щоб виділяти потрібне: Salon Reading представив осінню колекцію Sticky Notes

Поділись:
Український reading-to-wear бренд Salon Reading представив нову колекцію під назвою Sticky Notes. Головним натхненням для неї стали кольорові стікери, які можна знайти на сторінках майже кожної книги стилістки та засновниці бренду Маргарити Мурадової.

Як у попередніх, так і в осінній колекції Маргарита продовжує переосмислювати домашній гардероб. На цей раз результатом її роботи стали піжами Last Pages і Sticky Notes та халати Get Read-y With Me з контрастними кантами, які допоможуть розбавити осінню сірість кольором, і класичні спортивні костюми з поло у стилі 80-х. Таким поєднанням речей бренд натякає на нестатичність нашого життя:

«Часом хочеться виділятись, а часом — трішки поринути у думки, візуально злитись з природою. Тому цією колекцією ми залишаємо простір для будь-яких настроїв», — ділиться Маргарита Мурадова.

Крім естетики, у Sticky Notes команда зокрема приділила велику увагу зручності: усі речі виконані з бавовни та віскози, щоб забезпечити клієнтам комфорт вдома та за його межами.

Як говорить Маргарита, від самого заснування лейтмотивом бренду став важкий, маскулінний, натхненний 20-ми роками ХХ сторіччя халат. Цього сезону його вкотре поставили на п'єдестал, перетворивши на пальто Reading Nook на контрастній кобальтовій підкладці — перший виріб з верхнього одягу в історії Salon Reading.

Читайте також: БРЕНД COVER ДОСЛІДЖУЄ СЕКСУАЛЬНІ КУТИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОСТІ У НОВІЙ КОЛЕКЦІЇ