Модні критики коронували Ніколя Жеск’єра ще на початку 2000-х – коли невідомому дизайнеру з передмістя Лілля, найгучнішим пунктом з резюме якого значилася робота асистентом Жан-Поля Готьє, вдалося відродити з попелу іспанський модний Дім Balenciaga. З того часу епітет «геніальний» міцно прив’язався до імені француза, але обдарував його комплексом винятковості, а, навпаки, – синдромом самозванця. В одному з інтерв’ю часів Balenciaga Жеск’єр зізнався:
«Кожний божий сезон ти замислюєшся про те, що міг би стати найкращим, про те, що ти ніщо й до пуття не розумієш, куди рухаєшся. Ці думки з’їдають ізсередини».
.До свого дебютного показу Louis Vuitton Ніколя Жеск’єр підійшов із такою ж підкупною відвертістю. Перед шоу кожен гість отримав листа від дизайнера, де той емоційно описав усю суперечливу гаму почуттів, яка переповнює його у зв’язку з новою посадою, та попросив не судити його роботу надто суворо. Все-таки 16-річна спадщина Марка Джейкобса,
який примудрився перетворити компанію з виробництва сумок на модний Будинок першого ешелону, змусило Ніколя Жеск’єра розлучитися не з одним десятком нервових клітин: по суті останні півроку вся увага модного світу була прикута саме до його персони, і чи не улюбленою темою для кулуарних бесід було «впорається чи ні?».
Шоу Louis Vuitton можна вважати успішним – за його сучасність, чистоту, ввічливість та повагу до жінки,
Сьюзі Менкес, fashion-критик
.З першої ж хвилини шоу Louis Vuitton FW’15, що пройшов у березні, стало зрозуміло, що відповідь на це питання може бути лише ствердною. Ніколя Жеск’єр не став загравати з гламурно-іронічними кодами, закладеними в ДНК бренду Марком Джейкобсом. Він узяв за основу інший козир Louis Vuitton – повсякденну розкіш – і додав до неї свої фірмові знаки: бездоганні архітектурні силуети та жіночність, зведену в абсолют, але зовсім не рафіновану. Основним акцентом колекції стали сукні та пальта А-силуетів родом із 60-х, які Жеск’єр переосмислив у характерному футуристичному ключі. Допомогли йому в цьому шкіряні запаси Louis Vuitton та роками відточена майстерність кравців: чорне пальто зі шкіри алігатора, спідниці-трапеції з фактурними накладними кишенями та цілий парад гострих карамельних комірців у формі переможної літери V на куртках народилися не лише завдяки сміливій фантазії Жеск’єра. «Глибина знань команди цього модного Будинку просто безмежна, вони найкращі у світі», – не поскупився на коментарі про роботу над колекцією дизайнер уже після шоу.
Це був чудовий початок, стриманий, але не позбавлений сили. Це новий Louis Vuitton.
Ніколь Фелпс, fashion-критик
. До речі, футуристичні ноти Жеск’єр посилив і використанням нових матеріалів: поєднав в одному пальті неопрен і хутро, прикрасив сукні паєтками з технологічного пластику, придумав скінні з глянсової шкіри, які важать як топ із бавовни. Ще одним нововведенням стали ботильйони з дугоподібним каблуком – взуття обтягнуте шкірою від носка до набійки, без перебійних швів. Все це здається деталями, але, по суті, саме завдяки їм колекція така, яка є супермолода і жива.
.Звичайно, Ніколя Жеск’єр своїм дебютом для Louis Vuitton не перевернув модний світ з ніг на голову – його колекція була продумана до найдрібніших деталей, у тому числі й комерційних. Але ж постійність – ознака майстерності, якою так дорожать
у французькому модному Будинку.