Відомо, що рекламна кампанія Max Factor буде побудована на ідеї, що косметика відіграла вирішальну роль у перевтіленні Норми Джин, дівчини зі стандартною зовнішністю, у рокову красуню Мерілін Монро, яка стала секс-символом усіх часів.
На хвилі своєї популярності Монро користувалася послугами візажистів Max Factor, тому відомий бренд досі використовує її образ.
Спокуслива червона помада, гладка шкіра, драматичні стрілки – макіяж Мерилін Монро став найулюбленішим чином 40-х років і залишається на піку популярності серед б’юті-трендів.
– Розповідає візажист марки, відома Пет МакГрат.
До речі, у нещодавній рекламній кампанії Max Factor актриса Гвінет Пелтроу постала перед нами в образі легендарної актриси, що ще раз доводить: Мерилін Монро житиме вічно!
Фото: Gettyimages