двигун: бензин 2 л; дизель 1,6 л; потужність: 144 л/с (бензин); 130 л/с (дизель); Розгін до 100 км: 10,5; Витрати палива: (Змішаний цикл) 7,3 л/100 км (бензин), 4,9 л/100 км (дизель).
Тест-драйв Nissan Qashqai я почала з міських вулиць, одразу відзначивши здивовані погляди водіїв сусідніх автомобілів. Власники минулої версії машини навіть спеціально пригальмовували, з цікавістю розглядаючи новий дизайн.
ВИЗНАЧЕНО, У NISSAN QASHQAI 2014 РОКУ ВИПУСКУ ВІДЧУЄТЬСЯ КЛАС: у нього агресивніші форми, точений корпус, світлодіодні фари – все говорить про те, що ви їдете на машині нового часу. І це стосується не тільки зовнішнього вигляду: наприклад, для сучасних автомобілів економна витрата палива – необхідний стандарт, який у Nissan Qashqai дотриманий як бензинової версії, так і дизельної. Я перевірила це на особистому досвіді: на одному баку дизеля мені вдалося п’ять днів, а потім доїхати ще до Одеси – без додаткової заправки.
МІСЦЯ В САЛОНІ ДЛЯ ЧЕТВЕРИХ ПАСАЖИРІВ ЦІЛКО ДОСТАТОЧНО – МОЖНА СМІЛО ПЛАНУВАТИ СІМЕЙНІ ПОЇЗДКИ НА ДАЛЕНІ ВІДСТАНИ. Багажне відділення на вигляд здавалося не дуже великим, але дві ємні валізи вдалося прибудувати без проблем, і ще залишилося місце.
У ДОРОГІ ДУЖЕ ПРИГОДИВСЯ КОМПЛЕКС ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: Зручно, що в машині встановлені системи контролю втоми водія (Driver Attention Alert), контролю рядності руху (Lane Departure Warning), моніторингу сліпих зон (Blind Spot Warning).
За кермом мене не залишало відчуття управління серйозним і великим автомобілем, але при цьому його габарити та кліренс дозволяють легко паркуватися як у вузьких вуличках, так і на бордюрі. І загороджувати проїзд ви нікому не будете!
Nissan Qashqai другого покоління представлений як у передньопривідному варіанті, так і у повнопривідній версії. Втім, переднього приводу цілком достатньо, щоб проїхати пересіченою місцевістю або піском.